Gå til innhold

Hvilke ting var negative i forholdene dine?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke ha en som jeg stadig må bevise for at jeg er ærlig, til å stole på osv. Det som skjedde var at jeg mistet min spontanitet og hvem jeg var. Til slutt så jeg skyldig ut bare han kom hjem/så på meg...

Anonymkode: 46d06...dd3

Skrevet

Nr. 1: Utrolig fin, snill, utadvent fyr, men jeg var ikke nok forelsket.. 

Nr. 2: utrolig snill, men innadvent fyr. Ble for kjedelig i lengden 

Nr. 3: kjekk og utadvent, men perfeksjonist så det holdt. Klagde mye på alt jeg gjorde, visste aaaalltid best. Lite empati og forståelse å oppdrive hos han. Rigid når det gjaldt det meste. 

Nr. 4: utadvent og rett på med en gang... Så utrolig sjarmerende de første mnd. Da vi flyttet sammen (altfor fort, selvsagt) viste seg å være en manipulerende jævel. Guilttripping, offerrolle, ansvarsfraskrivelse, sjalusi.. u name it. 

Etter de to siste her, er jeg meget klar over hva jeg skal være bevisst på å unngå neste gang (viss jeg tør noen gang..) 

Har fått litt skrekken. Men også mye livserfaring, for å se positivt på det:) 

Anonymkode: 5c2a4...841

Skrevet

Psykiske problemer, spillegalskap og generelt ekstremt egosentrisk og negativ.

Anonymkode: 07545...100

Skrevet

Vi er begge i situasjon der vi ikke jobber men hans psykiske side var vanskelig. Han var ofte kald og brydde seg ikke om hva jeg følte. Jeg skal ikke rote meg borti en sånn mann igjen selvom jeg fortsatt elsker han da.

Det er helt sprøtt, men jeg gjør det jeg kan for å gjøre han sjalu eller manipulerer til at han fortsatt må ha kontakt med meg. Lol.

Jeg vet jeg mååå jobbe med det!

Hvis noen kan forklare det så 😂

Anonymkode: e15d7...610

Skrevet

At man blir sviktet av en man trodde man skulle se en framtid med. Folk gjør alt for at du skal stole på de for så å bare rive alt vekk. Er vel gøy å se andre lide. 

Temperament, eller en person som virker fattet, trygg og omsorgsfull, plutselig blir aggressiv og slem og usympatisk.

at man blir ignorert eller ghostet, stonewalled i flere uker pga en vanlig krangel... 

kommer aldri til å finne meg i å bli tråkket på eller at han må forhøye seg selv på en hver måte.

han skal behandle meg som en prinsesse og bære meg på en gullstol, alt som er halvveis, jeg ikke føler jeg når inn eller blir ofte ekskludert, så skal jeg stikke med en gang. 

Må bli flinkere til å miste interessen hvis svært uheldige sider dukker opp, han begynner å stinke, se jævlig ut, oppføre seg jævlig, ruse seg, drite i meg osv og hvis han er dårlig til å ringe og sende meld.

Anonymkode: d1ed4...a1b

Skrevet

1. Verste ever: Narsissisten

2. Gaming, gaming og atter gaming døgnet rundt

Anonymkode: 3c752...e28

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er begge i situasjon der vi ikke jobber men hans psykiske side var vanskelig. Han var ofte kald og brydde seg ikke om hva jeg følte. Jeg skal ikke rote meg borti en sånn mann igjen selvom jeg fortsatt elsker han da.

Det er helt sprøtt, men jeg gjør det jeg kan for å gjøre han sjalu eller manipulerer til at han fortsatt må ha kontakt med meg. Lol.

Jeg vet jeg mååå jobbe med det!

Hvis noen kan forklare det så 😂

Anonymkode: e15d7...610

En psykolog kan sikkert det.

Anonymkode: 07545...100

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke ha sjalusi eller at noen mistenker at jeg vil med vilje såre noen.

Vil ikke ha løgn, uærlighet, eller noen som ikke har struktur og orden.

Skrevet

Vil aldri inngå et forhold med noen som ikke eier selvkontroll/dårlig temperament. Ei heller hvis jeg merker at det er noe muffins med svigerfamilien, det er faktisk dealbreaker for meg hvis svigers er religiøse, homofobe, rasister, mansjåbinistiske eller irrasjonelle på andre måter.

• Liker 1
Skrevet

Nr 1: Føyde seg for mye etter meg, hadde til slutt ingen egne meninger eller vilje. Ganske sjalu. Veldig snill type, men jeg var aldri forelsket nok.

Nr 2: Enda mer sjalu, kontrollerende. Samtidig var han et mannebarn, hadde aldri vasket klær selv i en alder av 26, for ikke å nevne noe som helst annet av husarbeid. Løy også mye om pengebruk, og hadde heller ingen kontroll på økonomi. La også på seg 60 kg i løpet av forholdet vårt. Gaming på "pcrommet" 24/7. 

Anonymkode: 6e0b9...f9c

Skrevet

Dårlig økonomi og null(!!) boevne. Kontrollerende. Usikker på seg selv, utspilte det på meg. Jeg var alt for naiv og blåøyd, skal holde meg langt unna menn i en god stund. Har fått en skikkelig vekker. Jeg er ikke meg selv lenger, det gikk så gradvis, visket ut alle grensene mine. Han brukte 10år på å få meg slik han ville. Narsissist, manipulerende, elsket meg ikke slik jeg trodde. Kunne fortsatt lenge, men har skrevet alt ned et annet sted så jeg ikke fortrenger alt.

Absolutt alt som kan minne om en lik personlighet kommer jeg til å sky som pesten. Kanskje jeg skal prøve meg på byens gaybar når jeg kjenner meg klar igjen.

Anonymkode: 35b61...99d

Skrevet

1 - ekstrem sjalusi, dårlig sex.

2 - ulike personligheter, han utadvendt partyløve, jeg not so much. Gikk dessverre lang tid før jeg innså at jeg ikke var med selv med han.

3 - sjalusi og dårlig sex igjen. Henger deg sammen? 🤔

4 - utroskap.. alt var bra i mitt hode og så...

Anonymkode: 1fbed...b00

Skrevet

Forhold 1 - traff hverandre i begynnelsen av studietiden, når vi var ferdige med utdanningen ville vi i helt forskjellige retninger i livet. Jeg vil ha familie, han vil leve et evig ung voksen liv.

Forhold 2 - overfladisk forelskelse som fungerte det første året, deretter katastrofe. Har ingen ting til felles.

Forhold 3 - Veldig mye bra, men oppdaget at jeg ikke kunne leve opp til forventningene. Han er superaktiv, jeg er hjemmekjær.

Nåværende forhold - So far so good, men i horisonten truer det at han er for opptatt av å eie og ha kontroll på meg. Jeg er ferdig med å gå på byen og den slags, men slitsomt bli spurt ut om alle relasjoner til enhver tid. Nei, jeg har ikke for vane å ha sex med bekjente, venner eller kollegaer.

Anonymkode: 63104...294

Skrevet

1) Tøffel. Fryktelig snill, men litt som Kjell Simen i parterapi.
2) For inneslutta. Uengasjert i samfunn. Vi bare kræsja. Fin fyr.
3) Morsom og snill, men så meg ikke. Ikke så rart, jeg var et følelsesmessig vrak. Men kjipt å bli svikta og ikke ha en kjæreste som prøver å hjelpe til når man har psykiske problemer.
4) Umoden, altfor mye på pc og playstation og skjerm generelt, totalt uavhengig. MEN veldig snill.
5) Fryktelig usikker, men MYE forsvarsmekanismer - utslag: mannsjåvinisme og veldig følsom for egne følelser, men skjønte ingen andres, heller ikke mine. Hyklerske politiske sympatier som avspeilet hans egne følelser (bare sympatier for de han identifiserte seg med, ute av stand til å se den andre siden)
6) Utrolig snill, men veeeeldig kjedelig.
7) Sosial katastrofe og psykisk tilfelle. Fornærmet meg hele tiden grovt og skjønte det ikke. Mannsjåvinist.

Anonymkode: 01363...8ce

Skrevet

Han var dumsnill og gjorde alt for andre. Offentlig oppførte han seg som om han var talentfull og hadde energi, privat var han ikke sånn i det hele tatt. Han ble etterhvert syk og tenkte kun på seg selv, kunne ikke gå ut eller gjøre noe sammen lenger.  

Anonymkode: 6d04d...f4f

Skrevet

1 Utadvendt, sprudende og energisk, men for overfladisk og intellektuelt uspennende.

2 Begavet, dyp, og interessant, men for dramatisk og selvopptatt.

3 Dyktig, pålitelig og snill, men for opptatt av detaljer, og kunne ikke skille mellom stort og smått.

Alle kvinnene var langt over snittet vakre, men det var ikke nok for meg i lengden.

Anonymkode: 74e4b...6a3

Gjest Hildur70
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forhold 1 - traff hverandre i begynnelsen av studietiden, når vi var ferdige med utdanningen ville vi i helt forskjellige retninger i livet. Jeg vil ha familie, han vil leve et evig ung voksen liv.

Forhold 2 - overfladisk forelskelse som fungerte det første året, deretter katastrofe. Har ingen ting til felles.

Forhold 3 - Veldig mye bra, men oppdaget at jeg ikke kunne leve opp til forventningene. Han er superaktiv, jeg er hjemmekjær.

Nåværende forhold - So far so good, men i horisonten truer det at han er for opptatt av å eie og ha kontroll på meg. Jeg er ferdig med å gå på byen og den slags, men slitsomt bli spurt ut om alle relasjoner til enhver tid. Nei, jeg har ikke for vane å ha sex med bekjente, venner eller kollegaer.

Anonymkode: 63104...294

Det siste punktet kjenner jeg meg god igjen i. Aldri mer

Gjest Hildur70
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke ha en som jeg stadig må bevise for at jeg er ærlig, til å stole på osv. Det som skjedde var at jeg mistet min spontanitet og hvem jeg var. Til slutt så jeg skyldig ut bare han kom hjem/så på meg...

Anonymkode: 46d06...dd3

Akkurat sånn hadde jeg det og. Mistet meg selv. Aldri mer. Heller alene

Skrevet

Hun ville ha barn, helst nå.

Anonymkode: 5eec5...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...