Gå til innhold

Din verste playerhistorie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du blitt såret, utnyttet, lurt, lekt med eller tvunnet rundt lillefingeren av en player? Hva er din historie?

Jeg klarte å bli sjarmert av en fyr som begynte å henge med guttene i vennekretsen min. Ble så glad da han ville ha med meg ut for å trekke luft på en fest, var som om forelskelsen tok meg med storm, det ene ledet til det andre og vi hadde vill sex på et soverom mens festen pågikk. Dro hjem til meg og hadde oss igjen og våknet opp nyforelsket og lykkelig dagen etter. Etter tidenes hyggeligste formiddag dro han og etterhvert som det tok lengre og lengre tid mellom hver gang han svarte på meldinger begynte mistanken å vokse. Etter en uke med ghosting ble jeg forbanna og fikk han til å prate, og da fikk jeg virkelig innsikt i hvordan en player tenker. Han hadde tent på situasjonen, ikke meg, som han sa. Og han hadde hatt sex med tre andre i samme vennegjeng, to av dem for meg, én av dem rett etter meg, noe han innrømmet at tente han ekstra.

Noen år siden nå og kan endelig se tilbake på det uten å bli helt lamslått av skam. Sexen og den kortvarige gjengjeldte forelskelsen (trodde jeg) var tross alt digg.

Anonymkode: d4087...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å være stygg, men hvor er det han playet  deg i den historien? Dere hadde ons, han gav deg vel ingen inntrykk eller ord om at han ønsket forhold? 

Selv om jeg skjønner det ikke er moro å innse at den man blir forelsket eller interessert i, ikke er interessert i en på den måten .

Anonymkode: ac314...e6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være stygg, men hvor er det han playet  deg i den historien? Dere hadde ons, han gav deg vel ingen inntrykk eller ord om at han ønsket forhold? 

Selv om jeg skjønner det ikke er moro å innse at den man blir forelsket eller interessert i, ikke er interessert i en på den måten .

Anonymkode: ac314...e6c

Ikke ment som en diskusjonstråd, men en tråd for å fortelle om erfaringer med playere.

Jeg kunne ha godt i dybden på alt han sa det lille døgnet, men du får nesten bare tro meg på at han sa endel ting han ikke mente :)

Anonymkode: d4087...0c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ment som en diskusjonstråd, men en tråd for å fortelle om erfaringer med playere.

Jeg kunne ha godt i dybden på alt han sa det lille døgnet, men du får nesten bare tro meg på at han sa endel ting han ikke mente :)

Anonymkode: d4087...0c2

Alle de små tingene han sa og gjorde, Er jo eventuelt det som gjorde han til en player, så i min verden, er det veldig vesentlig informasjon. I historien uten de detaljene, er det bare en historie om et ons. 

Jeg syns i alle fall de detaljene er viktige da :)

 

Anonymkode: ac314...e6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dreiv på med en fyr en periode, var blind av forelskelse, visste jo at han var en dust sånn egentlig, men lot meg likevel lure. 

Det verste var vel en gang jeg var på besøk hos han. Jeg hadde vært der i noen dager, vi hadde det så romantisk og hadde masse sex. Han sa at jeg var den eneste ene for han.. blablabla og masse annet bullshit selvfølgelig.. 

På morgenen den dagen jeg skulle dra så hadde vi sex, og når vi var ferdig så lirer han av seg: «Jeg må bare ta meg en kjapp dusj før jeg kjører deg til bussen, for det kommer ei anna hit etterpå, og det er litt dumt hvis det lukter deg av meg da!» 

 

Anonymkode: dfdf1...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dreiv på med en fyr en periode, var blind av forelskelse, visste jo at han var en dust sånn egentlig, men lot meg likevel lure. 

Det verste var vel en gang jeg var på besøk hos han. Jeg hadde vært der i noen dager, vi hadde det så romantisk og hadde masse sex. Han sa at jeg var den eneste ene for han.. blablabla og masse annet bullshit selvfølgelig.. 

På morgenen den dagen jeg skulle dra så hadde vi sex, og når vi var ferdig så lirer han av seg: «Jeg må bare ta meg en kjapp dusj før jeg kjører deg til bussen, for det kommer ei anna hit etterpå, og det er litt dumt hvis det lukter deg av meg da!» 

 

Anonymkode: dfdf1...cfa

Ehm, hvordan reagerer man på det?? Brutalt.

Anonymkode: d4087...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ung, rundt 17 år, så jeg husker ikke kjempemye. Hadde allerede hatt min første kjæreste som tok jomfrudommen min, litt casual sex og "holdt på", så begynte å få en oversikt over mine grenser og hva jeg tolererte.

Møtte en fyr som var fysisk attraktiv, men noe skurret på det mentale. Jeg fortsatte uansett å treffe han sammen med venner, da var han romantisk og gentleman. Da vi satt i baksetet i bil sammen merket jeg at det alltid var en svettelukt, men visste ikke om det var han eller noen andre.

Vi tilbrakte tid  alene hos han etterhvert og så på film i senga hans. Soverommet hans luktet sterkt av den samme svettelukta som i bilen, så da visste jeg det var han og jeg fikk hodeverk. Vi begynte å kline men heldigvis gjorde hodeverken og bevisstheten over hygienen hans at jeg ikke lot han kle av meg eller noe. Han spurte om jeg ville ha skoene til eksen hans som hun aldri hadde hentet, de var 2 str for små men hun var en kjent bitch som mobba folk, så jeg ville ha dem fordi jeg følte det gav meg en slags makt HAHA.

Husker ikke hvordan, om det var gjennom MSN eller SMS, men han fortalte meg at det ikke kunne bli noe mellom oss fordi han skulle prøve igjen med eksen og derfor måtte han få skoene tilbake. Jeg sa hell no, men plutselig stod en nøytral kompis på døra mi for å hente de, playeren satt i bilen og tørte ikke komme ut😂 jeg kasta skoene til helsikke i naboens busk, nøytral kompis bare sukka og trakk på skuldrene og gikk mot busken i det jeg slengte igjen døra.

Det går et par uker og jeg skal på fest. I løpet av kvelden ender jeg flere steder, og til slutt med en vennegjeng jeg aldri hang med. Plutselig dukker player opp med ei helt annen dame enn eksen. De klår og kliner hvor enn de er, og jeg syns det er skikkelig kleint. Klarte ikke å få meg skyss hjem, så fikk overnatte et random sted. Viste seg at player og ny dame skal sove på samme sted, på samme rom!! Så mens jeg prøver å sovne på en sofa med en hval som snorker i andre enden, ligger player og dama og tørrjukker i senga 2 meter bortenfor. Grøss!!

Hvordan en illeluktende kødd med 80 i IQ klarte å surfe gjennom 3 pene jenter på 3 uker er fascinerende. Det var heldigvis aldri noe hjerteknus på min side, jeg tror jeg var så dramatisk om de skoene kun fordi jeg var en hormonell tenåring som grep en sjanse om drama👌

Anonymkode: 8acd2...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no-no-noir

Har heldigvis bare én sånn historie, men den tilhører til gjengheld den verste klisjéen av de alle: Ung og naiv norsk kvinne på utenlandsferie 😟

18 år og på ferie med moren min, det flaueste i etterkant er å tenke på alt hun må ha forstått. Greide altså å forelske meg i en kar som jobbet på hotellet. Var som om han dukket opp fra ingenting hver gang jeg var alene, flørtet og overøste meg med komplimenter. Husker han sa at han merket at jeg var en god person, og at det var noe magisk ved meg. Og jeg smeltet helt... 🤮 Ble endel hemmelige møter og sniking i gangene uka som fulgte, hadde sex flere ganger. Husker jeg tenkte seriøst på å "introdusere han" for mamma, fortelle henne at jeg hadde fått meg kjæreste. Herregud. Så blind var jeg, liksom. De fleste hadde vel avslørt han som player etter fem sekunder. For meg måtte synet av hånda hans langt oppunder kjolekanten på en annen, skandinavisk-looking jente til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...