AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #1 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg var hos gynekolog på sykehuset i går, og hun var den mest brutale jeg har vært borti før. Hun tok visst både vevs og celleprøve, og stakk inn en lang nål, som kjentes ut som hun punkterte livmora... Har fortsatt smerter og bløding etter dette. Noen har vært borti det samme? Hvor lenge etterpå hadde dere vondt? Anonymkode: 1e4d8...91b 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #2 Skrevet 16. oktober 2019 Ja, hadde smerter og blødninger i en måneds tid etter den lange staken, og en annen gyn sa at det var ikke ukjent, når jeg tok opp smertene og blødningene der. Anonymkode: b481c...a04
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #3 Skrevet 16. oktober 2019 Det er en celleprøve fra selve livmorshulen, de gjorde på meg, med det lange tynne rør-instrumentet. Hvis det er samme. Anonymkode: b481c...a04
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 50 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, hadde smerter og blødninger i en måneds tid etter den lange staken, og en annen gyn sa at det var ikke ukjent, når jeg tok opp smertene og blødningene der. Anonymkode: b481c...a04 En hele måned?? Jøye meg.... håper virkelig jeg slipper det! Har aldri hatt noe problemer det dette når jeg har tatt celleprøve før. Jaj godt å se at jeg ikke er alene da. TS Anonymkode: 1e4d8...91b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå