Gå til innhold

Beste sugetips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg brekker meg fort hvis jeg tar den litt langt inn og får veldig fort vondt i kjeven når jeg suger. Hvordan kan jeg løse det spesielt med kjeven? Hva gjør jeg feil? Og tar gjerne imot tips til hvordan sugingen kan bli bedre ellers også får både meg og mannen  :)

Takk på forhånd for svar :)

Anonymkode: 4ba30...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fokuser mer på penishodet og bruk tungen. Så bruker du hånda til å "runke" mens du suger.

Anonymkode: 2d688...8ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suging av kuk og slikking av fitte, utøves best rett forfra. 

Fordi, grunnet bla at man må bøye seg veldig langt ned og at nakken blir vridd, anbefaler jeg Spesielt for nybegynnere, å unngå det jeg kaller sofasuging. Dvs at hun sitter ved siden av, knepper opp, haler den frem, bøyer seg for så å setter i gang. En av de grunnleggende forutsetningene for at ikke bare han har  nytelse av det, men også kjenner at det er deilig og koser deg med det, er at buksene må av. Nei nei, ikke bare skyves et stykke ned på knærne men  helt av! Når så er gjort, setter han seg aller best  godt utpå kanten av stuebordet, å du stiller deg på kne rett foran han. Denne stillingen gir flere fordeler. En av dem, er at  veien ned til han, sammenlignet med  sofsuging blir vesentlig redusert, å i tillegg er mere rett på han, slipper du å bøye og vri nakken din. 
Den andre fordelen er tilgjengelighet. Fordi han som sagt sitter utpå kanten av bordet, kommer du med både lepper, tungespiss og hender, til over alt. 
Selve sugingen: fordi den kan virke forstyrrende, foreslår jeg at du tekker forhuden helt ned og med et par fingre holder den der, for så, å skyve leppen dine nedover. Skyve de nedover til det punktet du kjenner er komfortabelt, ( for å gi han maksimal nytelse holder det lenge med 3 til  3½  cm under hodet) for så med passe vakuum suge de opp i gjen. Hvis du ette en stund, kjenner besknings-  reflekser, eller rett og slett har lyst til å variere litt, erstatter du sugingen med slikking. Begynn på tuppen av hodet, å jobb deg nedover. Vel femme der nede, ta deg gjerne en runde med lett suging og slikking av pungen hans, før du enten jobber deg oppover, eller velger å «gå rett på sak» dvs forsetter å sug han. 
Når han nærmer seg – er like rundt hjørnet, vil det at du står på kne rett foran han gi deg enda en fordel. Selv om du synes det er deilig at han kommer i munnen din, er det bra med litt variasjon av og til. Hvis du eks vis har lyst til at han skal sprute i halsgropen din, eller over puppene dine, bøyer du deg bare  bakover og styre de varme strålene dit du vil ha dem. 
Når du, etter en stund synes du har fått teken på det grunnleggende, er det fritt frem for dere å eksperimentere med forskjellige stillinger og variasjoner. Uansett hvordan, sørg for at du koser deg med det – når du suger - kos deg!                

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, abrasiveRefraction skrev:

Stikk den helt inn så kommer han fortere.

Jo men da er det mange av oss damer som brekker oss fortere også! Og det er lite sjarmerende. 

Syns casanova har beskrev ting veldig bra! 

Anonymkode: 5f633...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, når det gjelder kjeven...jeg tenker du spenner deg litt og dermed låser kjeven litt dessverre. Prøv å kos deg og slapp av slik at du ikke blir så anspent. Da vil du merke det på kjeven og. Lykke til. 

Anonymkode: 5f633...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo men da er det mange av oss damer som brekker oss fortere også! Og det er lite sjarmerende.

Nja, det kan være litt "sexy" og gi en annen følelse enn bare å suge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting angående suging. Liker menn at man suger på ballene? Jeg pleier å variere litt, og på et tidspunkt tar jeg gjerne en balle i munnen og suger litt forsiktig. Da jeg ikke har fått voldsomt reaksjon på dette, verken "aaaah. Så godt" eller " det var egentlig ikke noe særlig" er jeg ganske usikker på om dette er innafor?

Anonymkode: b7fcb...a71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...