Gå til innhold

Mistet lader til vibrator


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vært skikkelig rotehue og har klart i miste laderen til vibratoren min! Den er kjøpt på kondomeriet, men de har ikke den blant laderene sine... Har også skjekket andre butikker. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Vil helst ikke betale så altfor mye heller. Det er altså en vanlig USB inngang, men andre enden er jeg usikker på. Har prøvd alt av ulike ladere omtrent, men virker som om den er ganske unik.

Anonymkode: 952bd...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan ta bilde av inngangen (ladeinngangen) på vibratoren? Det kan gjøre det lettere å hjelpe og finne riktig USB 😊

Anonymkode: a77ac...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Charlene87 skrev:

Kan sikkert finne noe billig på clas Olsen 

Det var det jeg ikke gjorde dessverre... Har lest meg blind på ulike kabler i det siste

Anonymkode: 952bd...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får begynne å bruke fingrene, slik folk gjorde før vibratorens tid. Sikkert bare sunt å kutte ut kunstige hjelpemidler:).

Anonymkode: 62e09...7dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok enten en standard micro USB eller USB-C.  Det er slike mobilladere til Android telefoner, så skal i teorien være veldig enkelt å finne :)

Anonymkode: 2908a...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får begynne å bruke fingrene, slik folk gjorde før vibratorens tid. Sikkert bare sunt å kutte ut kunstige hjelpemidler:).

Anonymkode: 62e09...7dd

Eller en ekte kuk

Anonymkode: e9b70...087

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får begynne å bruke fingrene, slik folk gjorde før vibratorens tid. Sikkert bare sunt å kutte ut kunstige hjelpemidler:).

Anonymkode: 62e09...7dd

Ja for det funker jo for alle 🙄

Anonymkode: 3afa8...109

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Druid skrev:

Og du er sikker på at det ikke er en standard micro usb. Ser sånn ut på alle bilder og porten. 

Har kjøpt en type A - mini USB type B, da det var det den lignet mest på, men den passet ikke. Inngangen er mye smalere.

Anonymkode: 952bd...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nok enten en standard micro USB eller USB-C.  Det er slike mobilladere til Android telefoner, så skal i teorien være veldig enkelt å finne :)

Anonymkode: 2908a...4d3

Har prøvd en mini B type, men den passet ikke. Er nok heller ikke en USB-C, fordi inngangen er smalere på ene siden, og ikke symmetrisk.

Anonymkode: 952bd...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd en mini B type, men den passet ikke. Er nok heller ikke en USB-C, fordi inngangen er smalere på ene siden, og ikke symmetrisk.

Anonymkode: 952bd...20b

Det er mikro B, ikke mini B. Dette er to forskjellige kontakter. Mikro er den som fram til nå har vært mye brukt i mobiltelefoner og annen elektronikk.Mini B brukes veldig lite.

Bilderesultat for usb micro vs mini

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...