AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Åh..... Håret, øynene og SMILET...... Meeeeeeen, tørr ikke skrive meld til han. Det er gått over 1 år...... Hva skriver jeg likesom?? Anonymkode: 58640...88f
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh..... Håret, øynene og SMILET...... Meeeeeeen, tørr ikke skrive meld til han. Det er gått over 1 år...... Hva skriver jeg likesom?? Anonymkode: 58640...88f Si at du liker smilet hans da 😏❤️ Anonymkode: 3eb35...f6c 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Elsker leppene hans 😍 Anonymkode: 3eb35...f6c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 Han er trygg på seg selv.... Han er så utrolig smart, både skolesmart og streetsmart... Det syntes jeg er SÅ tiltrekkende. Han er oppmerksom, morsom, rolig også så utrolig kjekk! Anonymkode: c02a6...734
Missbehave Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 Åååh! Humoren 😍 han er så morsom at jeg får pustevansker! Og han er smart og omtenksom. 1
DavinaWin Skrevet 15. oktober 2019 #7 Skrevet 15. oktober 2019 Han har dame, så har ingen planer om å la han få vite at jeg crusher på ham. Allikevel; - hans menneskesyn og syn på verden - veldig reflektert - higer ikke etter å oppnå "status" - lite aktiv på sosiale medier. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker dette ved en mann - stemmen hans - ansiktet hans
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #8 Skrevet 15. oktober 2019 37 minutter siden, DavinaWin skrev: Han har dame, så har ingen planer om å la han få vite at jeg crusher på ham. Samme problem dessverre. Men det som fikk meg til å falle for han i utgangspunktet er at han er veldig omtenksom. Også har han verdens største smil hver gang vi sier hei om morgenen for å ta bussen, noe som alltid får meg i godt humør. Har akkurat flyttet bort fra alt og alle jeg kjenner, men når jeg snakker med han er jeg likevel gladere enn jeg har vært på flere år. Anonymkode: b8f1c...722
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #9 Skrevet 15. oktober 2019 Han er smart. Han er ingen brautende alphatype på 1,90, men han er allikevel en av de mest sexy mennene jeg vet om. Snill og rå på samme tid, det er en heftig kombo. Anonymkode: 2f172...583
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #10 Skrevet 15. oktober 2019 Flink til å kysse,flink til å gi komplimenter,er veldig sjarmerende, han er så sexy jeg likte han umiddelbart. Dessverre er han itellegg player så må bare kutte han ut selv om det er vanskelig Anonymkode: 4ccd9...a18
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #11 Skrevet 15. oktober 2019 Genuint nysgjerrig på verden og mennesker rundt han (deriblant meg), omsorgsfull og kjærlig, gir fantastisk oralsex og lager god mat. Jeg er lykkelig. Anonymkode: dccb2...329
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #12 Skrevet 15. oktober 2019 Han er så god og snill, og ja han er flott, men personligheten falt jeg for, og vi har en enorm omsorg for hverandre og fantastisk kjemi, ser lovende ut 💜💜 Anonymkode: 46dee...23d
Gjest Familytree Skrevet 15. oktober 2019 #13 Skrevet 15. oktober 2019 Hvordan beskriver Chris Pratt? Bare tuller, crush mitt (kvinner) er vakker, fin, empatisk, hun har en vakker kropp. Hun tror hun ikke har det, men i armene mine ville det være den søteste kroppen av alle, hun danser eller synger ikke, men når hun gjør det, rødmer hun meg. Han kjenner mange språk og har en spesielt unik personlighet. Jeg elsker leppene og håret hennes, ahhhhh! Jo det er det😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå