Gå til innhold

Hvorfor liker han ig bildene mine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holdt på med en fyr for en stund siden, ca 4 måneder siden. Ting fungerte ikke, så jeg kuttet kontakten (slettet snappen, unfollow på ig og undriend på fb)

Han fortsatte å følge meg på ig og har sett alle stories som jeg har lagt ut ilø de siste månedene. Nå i det siste har han begynt å like bildene mine igjen, noe han sluttet med etter det ble ferdig. 

Vi har ikke snakket ut om det som skjedde mellom oss, så jeg synes det er litt rart at han for det første enda følger meg men nå har begynt å like bildene mine... 

Noen som forstår seg på gutter og kan hjelpe? klarer ikke å komme helt over han så dette gjør at jeg sitter litt fast og begynner å tenke masse. 

Anonymkode: f8f4c...54e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kjeder seg

Anonymkode: c78a8...84c

• Liker 2
Skrevet

Han liker deg. Om han hadde kjedet seg hadde han sett på dem uten å like. Han vet jo at du ser at han liker dem. Ifølge typen min er dette tegn på at han liker deg.

Skrevet
1 time siden, Enriam skrev:

Han liker deg. Om han hadde kjedet seg hadde han sett på dem uten å like. Han vet jo at du ser at han liker dem. Ifølge typen min er dette tegn på at han liker deg.

kanskje.. er veldig usikker. han har ikke sagt noe til meg og da har jeg tenkt at han mest sannsynlig har gått videre og da bør jeg også gjøre det. har vurdert å snakke med han, men tørr bare ikke å få en avvisning eller bli ignorert... 

Gjest Familytree
Skrevet (endret)

han stalks deg, haha rart men han lyker deg. Hvis han avviser deg, så savner han å møte noen flotte, med gode bilder i ig ;) 

Endret av Familytree
Skrevet
24 minutter siden, Familytree skrev:

han stalks deg, haha rart men han lyker deg. Hvis han avviser deg, så savner han å møte noen flotte, med gode bilder i ig ;) 

ja kan godt vær han stalker meg haha. men er usikker på om han egentlig liker meg enda eller savner meg liksom. 

Skrevet

Mitt forrige hekt begynte å like bildene mine på insta når han trengte noen å pule igjen. Vanskelig å si om det går den ene eller andre veien.

Anonymkode: 61d5e...b8a

• Liker 3
Gjest Familytree
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja kan godt vær han stalker meg haha. men er usikker på om han egentlig liker meg enda eller savner meg liksom. 

definitivt begge men du kan spør ham

Skrevet
Akkurat nå, Familytree skrev:

definitivt begge men du kan spør ham

ja, viss det bare var så lett😅😅 prøvde å gi han en forklaring på hvorfor jeg slettet han, men han svarte meg ikke på det så det syns jeg var teit av han. det var liksom en forklaring, men samtidig en siste sjanse for meg til å se om han brydde seg og det gjorde han ikke... vet liksom ikke hva jeg skal eller vil tro eller føle

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt forrige hekt begynte å like bildene mine på insta når han trengte noen å pule igjen. Vanskelig å si om det går den ene eller andre veien.

Anonymkode: 61d5e...b8a

ja det jeg er redd for... at han bare liker bildene fordi han føler at ting er normalt igjen og at han ikke bryr seg men vil vær vennlig. 

vurderer å bare skrive: savner deg. så enkelt som det, men tørr ikke hehe

Skrevet

Han kjeder seg og håper du er ledig så han kan ligge med deg til han finner noen bedre

Anonymkode: 808d6...7cb

• Liker 1
Skrevet

Han har hatt en annen en stund, nå er det over og han savner deg?

med å plutselig like bildene dine vil han i alle fall vise at han «er der ute» ;) 

Anonymkode: 42858...b21

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kjeder seg og håper du er ledig så han kan ligge med deg til han finner noen bedre

Anonymkode: 808d6...7cb

redd for det ja...

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har hatt en annen en stund, nå er det over og han savner deg?

med å plutselig like bildene dine vil han i alle fall vise at han «er der ute» ;) 

Anonymkode: 42858...b21

hufff.... kanskjee! blir gaaal av han her😫

Skrevet

jeg synes ikke du skal tenke så mye på det. det er energitappende og mest sannsynlig bare en typisk guttegreie fra hans side. det du evt. kan gjøre er å selv fjerne han som følger på instagram

Anonymkode: eeac6...aba

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg synes ikke du skal tenke så mye på det. det er energitappende og mest sannsynlig bare en typisk guttegreie fra hans side. det du evt. kan gjøre er å selv fjerne han som følger på instagram

Anonymkode: eeac6...aba

ja, er nok det lureste. men det er en del av meg som fremdeles ikke klarer å la han gå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...