AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Del Skrevet 15. oktober 2019 Jeg syr en del og enkelte ting syr jeg en god del av, sånn at jeg har til gaver og slikt, som toalettmappe, handlenett, scrunchies og andre småting. Jeg begynner etterhvert å få et ganske greit lager fordi disse tingene er perfekt å sy av rester jeg har brukt til større prosjekter, jeg har også en del stoff jeg har tenkt å sy slike småting av for å få ryddet litt i stofflageret. Nå har jeg lyst å se om jeg kan få solgt noe av det, men hvor i all verden får jeg gjort det? Jeg følger med på om det er markeder rundt om her jeg bor, men det er det lite av.. Noen som har solgt hjemmesydde varer over nett? Nettbutikk virker for ambisiøst. Funker det med en Facebookside? Finn? Tise? Takknemlig for svar😊 Anonymkode: da46c...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Del Skrevet 15. oktober 2019 Du vil nok tjene ganske dårlig på det. Anonymkode: e2910...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 16. oktober 2019 #3 Del Skrevet 16. oktober 2019 (endret) Jeg har ingen erfaring med å selge hjemmelagde ting, men det går kanskje an å forsøke Epla.no eller Etsy.com? Begge de nettsidene er plattformer hvor hvermansen kan selge det de lager. Ellers bruker det å være endel salgsmuligheter nærmere jul, hvor du kan leie et bord på f.eks. et kjøpesenter eller utenfor en butikk og selge. Folk er som regel litt løsere med pengeboka i førjulstida også. Lykke til! Endret 16. oktober 2019 av Stueloff 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Del Skrevet 16. oktober 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du vil nok tjene ganske dårlig på det. Anonymkode: e2910...8c9 Jeg forventer ikke noe voldsom profitt, nå blir jo det meste gitt bort som gaver. Anonymkode: da46c...65d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #5 Del Skrevet 16. oktober 2019 4 timer siden, Stueloff skrev: Jeg har ingen erfaring med å selge hjemmelagde ting, men det går kanskje an å forsøke Epla.no eller Etsy.com? Begge de nettsidene er plattformer hvor hvermansen kan selge det de lager. Ellers bruker det å være endel salgsmuligheter nærmere jul, hvor du kan leie et bord på f.eks. et kjøpesenter eller utenfor en butikk og selge. Folk er som regel litt løsere med pengeboka i førjulstida også. Lykke til! Takk😊 Anonymkode: da46c...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Del Skrevet 16. oktober 2019 Finn på et kult navn, lag deg en egen facebook side og selg der. Jeg kjenner 3 stk som tjener greit på det, 2 som syr og en som strikker. De tar også oppdrag på bestilling. Blir ikke rike, men går i allefall greit i pluss men er jo avhengig av at du får "spredd" siden uten for mye "mas" ellers støtter jeg diverse boder og salgsmarked før jul. lykke til Anonymkode: 01db2...039 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #7 Del Skrevet 16. oktober 2019 Epla.no som skrevet over her. Eller så prøver du å finne et julemarked rundt der du bor, evt. kan du kanskje samle noen og få laget et julemarked i en park el. Der er folk alltid glad i få kjøpt småting de kan fi bort som julegaver Hilsen en som har stått på markeder i flere år, både sommer og vinter. Men jeg bor i oslo, så her er det jo lett å finne steder å stå Anonymkode: 4978f...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #8 Del Skrevet 16. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syr en del og enkelte ting syr jeg en god del av, sånn at jeg har til gaver og slikt, som toalettmappe, handlenett, scrunchies og andre småting. Jeg begynner etterhvert å få et ganske greit lager fordi disse tingene er perfekt å sy av rester jeg har brukt til større prosjekter, jeg har også en del stoff jeg har tenkt å sy slike småting av for å få ryddet litt i stofflageret. Nå har jeg lyst å se om jeg kan få solgt noe av det, men hvor i all verden får jeg gjort det? Jeg følger med på om det er markeder rundt om her jeg bor, men det er det lite av.. Noen som har solgt hjemmesydde varer over nett? Nettbutikk virker for ambisiøst. Funker det med en Facebookside? Finn? Tise? Takknemlig for svar😊 Anonymkode: da46c...65d Det er vel gratis å slenge opp en del annonser på for eksempel Finn.no Så det skader selvfølgelig ikke å prøve det... Anonymkode: aeeeb...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. oktober 2019 #9 Del Skrevet 16. oktober 2019 Sjekk ut julemarkedene som kommer nå snart. Ta kontakt med kirker f eks. De pleier alltid å ha julemarked. Enten må du betale litt for å ha stand, eller så må du gi en viss prosent av omsetningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå