Gå til innhold

Dating og barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som hadde barn fra før, hvor lang tid tok det før ny kjæreste møtte barna deres? Og hvor lang tid brukte dere på å kalle hverandre kjærester? 

Anonymkode: b6047...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke jeg som hadde barn, men kjærester nesten med en gang og traff barna etter cirka 4 uker.

Anonymkode: b677a...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært sammen i 1,5 år.  Begge har hovedomsorgen for barn i alder 7-14 år. 

Det gikk 6 mnd før vi fortalte at vi hadde kjæreste.  Etter dette møttes vi alle i blant, f.eks. på svømming.   Etter hvert har vi gjort mer sammen, f.eks. dratt på dagsturer, grillet sammen.   Vi overnatter aldri hos hverandre når barna er hjemme. De vet at vi sover sammen når de er hos sine andre foreldre. 

Først nå kommer barna til hverandres bursdager.  Barna våre liker å være sammen.  De liker at vi er kjærester.  Men ingen av dem føler seg urolig og truet over at det skal skje store endringer i livene deres. 

Vi kommer til å flytte sammen, men vi har god tid.   

 

Anonymkode: 9a744...f77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ca 6 mnd før jeg sa at jeg hadde kjæreste. 6 mnd til før de traff ham.

Anonymkode: 1376b...24f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har presentert han etter 2 månender men da som venn. Kjæresten min er en del på besøk når sønnen min er våken å sønnen min elsker det! Han spør ofte når "Per" kan komme på besøk igjen. Sønnen min er 8 år.

Anonymkode: 77c8b...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...