Gå til innhold

Treffe eksen på fest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og eksen gikk fra hverandre på god fot fordi vi ryddet opp rett etter det ble slutt. Begge var veldig i tvil, og etter lang betenkning (nesten to måneder siden det ble slutt) og null kontakt er jeg klar for å gi det en sjanse til dersom han er interessert. 

Vi har kuttet kontakten fordi det er enklest for meg, han ville gjerne fortsette å være venner og sa han håpet å se meg ute på byen og at vi kunne holde kontakten. Jeg sa jeg behøvde tid.

Vi er invitert til samme innflytningsfest hos et to felles venner som har kjøpt leilighet sammen, om noen uker. Jeg håper å få muligheten til å sjekke hvor landet ligger på denne festen. Da jeg sa jeg ikke ville ha kontakt sa han at vi sikkert kom til å møtes når disse to flyttet inn.. Så det ligger litt i korta at begge vet vi kommer til å møtes der og prate sammen.

Jeg vet jeg har fått han før, men jeg vil gjerne være mest mulig attraktiv!! Gruer meg forferdelig, og uansett utfall vil jeg han skal sitte med et godt inntrykk. Selvtilliten vil også være bedre dersom jeg føler meg flott denne kvelden..

Tips og råd til hvordan jeg kan være mest mulig attraktiv på denne "daten"? Fryktelig usikker på hva jeg skal ha på meg osv. Vi er begge 27 år :)  Det blir "fyllefest". Hva bør jeg si, ha på meg, osv.

Blir takknemlig for alle tips og velmenende råd! 

Anonymkode: 1127c...f3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ikke gå

• Liker 4
Skrevet (endret)

@Stein-saks-papir Til dels enig, det løper en risiko i hvert fall

Endret av Vackra
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Bump, trenger råd :( 

Skrevet (endret)

En eks er en eks av en grunn!

Endret av Summerbreeze
  • Liker 4
Gjest ByeByeLove
Skrevet

Du føler deg bare svak og ensom. Ligg unna. Det blir aldri slutt om det ikke er meningen at det skal bli slutt.

Skrevet

Enig med de som sier at du ikke bør dra på festen. 

• Liker 2
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bump, trenger råd :( 

Ikke dra på festen. Når du allerede tviler på valget om å avslutte forholdet, og du begynner å tenke på hvordan du skal fremstå ovenfor han, så er det et tydelig tegn på at du ikke er klar for å treffes på fest enda. Da bør du droppe festen, og vente til du er klar, og altså ikke bryr deg om han mer. To måneder er kort tid. Og hvorfor ble det egentlig slutt?

Anonymkode: 40fdc...e14

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...