AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Hei. Jeg har bare en brilleseddel men jeg har lyst til å prøve linser. Jeg skulle gjerne hatt linser litt kjapt og billig da jeg snart reiser på ferie så jeg tenkte å bestille på Lensway. Jeg skjønner det slik at jeg har skjev hornhinne på venstre øye. Gjør det noe å bruke vanlige linser som ikke er laget for skjeve hornhinner? Det var ikke så lett å forstå alle tallene man skal fylle ut på lensway. Kjempetakknemlig for svar! Anonymkode: 87086...a9e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Du har minimal skjev hornhinne på det ene øyet. Så du kan fint bestille helt vanlige linser Anonymkode: ac1b1...69e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Å, så bra! Tusen takk for svar 😊 Anonymkode: 87086...a9e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #4 Skrevet 15. oktober 2019 Kan man bruke brilleseddel til å bestille linser? Trodde ikke det jeg.. Anonymkode: 3b5ac...5f2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #5 Skrevet 15. oktober 2019 Vil anbefale deg å ta en linsekontroll hos optiker, trenger ikke å bli en umiddelbar suksess å bestille linser ved hjelp av brilleseddel. Ofte har man ikke samme styrke på linser og briller en gang, og det er et hav av linser å velge mellom, med ulik radius og kurve, så du bør få en anbefaling på et konkret linsemerke fra en optiker.. Anonymkode: d7512...67f 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #6 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg skal bestille time til optiker og få sjekket det ut ordentlig Anonymkode: 87086...a9e
Telle Skrevet 15. oktober 2019 #7 Skrevet 15. oktober 2019 Smart å begynne hos optiker! Har selv ulik styrke på briller og linser, så det hadde ikke aldri blitt noen suksess å begynne med linser på egen hånd. I tillegg kan det hende du bør inn til sjekk etter noe tid med linser, for å se at øynene dine tåler det. Når du har fått prøvd linser og er fornøyd med styrke osv. er det ingenting i veien for å bestille linsene på nett senere, og kun ta årlig linsekontroll hos optiker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå