DavinaWin Skrevet 19. oktober 2019 #21 Del Skrevet 19. oktober 2019 Jeg er omtrent midt i tjueårene og har slitt med cystisk akne, altså store byller i ansiktet, fra rundt 18 års alderen. Har vært hos div hudleger, forsøkt den og den kuren, den og den kremen. Det eneste som noensinne har fungert for meg er Obagi Clenziderm serien. Sist gang jeg var hos hudlege snakket de om at de ikke skulle føre akkurat den serien lenger, så er usikker på om den fortsatt eksisterer. Nå for tiden bruker jeg kun et av produktene, "daily foaming cleanser", fordi jeg er lat og synes hudpleie er stress, men selv å bruke det ene kvalitetsproduktet hjelper MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inkognitoher Skrevet 17. januar 2022 #22 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg har brukt Obagi Zo noen måneder nå - tatt peeling og brukt hudpleieprogrammet. Kostet en formue og absolutt ikke verd pengene. Attpåtil har jeg fått noen flekker i ansiktet som ikke går bort. Altfor tøff behandling for min hud. Derimot kan jeg anbefale peeling og produkter fra Elixir. Tok behandling der for seks - syv år siden med svært godt resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #23 Del Skrevet 5. november 2024 Vet det er en gammel tråd, men passer produktene fra Zo til sensitiv hud? Anonymkode: a1e53...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå