Gå til innhold

Skuffe seg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen opplevd det? 
jeg skuffa meg selv skikkelig for 3 år siden. Og jeg kommer meg liksom ikke opp igjen. For alt dette skapte mye endringer i livet mitt, å nå er alt bare feil, og jeg føler meg ikke som den flinke, pliktoppfyllende jenta lenger, føler meg som hun som bare mista det helt og klarte aldri komme seg på beina igjen. Er blitt helt ekstremt usikker og føler jeg ikke duger til noe, og blir helt utmattet av denne angeren og tanken på hvordan ting KUNNE vært. Føler ikke jeg er den samme eller blir sett på som den samme i det heletatt lenger, selv om jeg vet ingen andre tenker slik om meg.

noen fler? 

Anonymkode: 8a8a7...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjelder det egentlig? Vanskelig å si noe uten å vite hva du snakker om. Jeg gjorde noe som fikk konsekvenser for helsa mi og angrer som faen, klarer ikke tilgi meg selv selv om skaden er minimal og gjelder kun tannhelse så føler jeg det har ødelagt meg fullstendig. 

Anonymkode: e2dc9...200

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjelder det egentlig? Vanskelig å si noe uten å vite hva du snakker om. Jeg gjorde noe som fikk konsekvenser for helsa mi og angrer som faen, klarer ikke tilgi meg selv selv om skaden er minimal og gjelder kun tannhelse så føler jeg det har ødelagt meg fullstendig. 

Anonymkode: e2dc9...200

Handler om å la seg påvirke av gutter følelsesmessig. Slik at det rota til hele framtia mi. Trodde jeg var sterkere enn som så.. 

hva skjedde med tennene dine da?

Anonymkode: 8a8a7...c49

Skrevet

Er det økonomisk? Har du fått barn med feil mann? 

Prøv og tenk at fortid er fortid.. den sier noe om hvor du har vært men ikke noe om hvor du skal. 

Du er ei flott og sterk jente som kan reise seg og gå videre. 

Husk at alle har gjort feil. Også på mannefronten 

Anonymkode: b59b9...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...