Gå til innhold

Vibrator tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel, sliten vibrator som virkelig bør penjoneres. Det var min første og alle de andre jeg har kjøpt i ettertid har vært mer eller mindre bomskudd, og så har jeg nå tynt denne stakkaren da. Høylytt har han og blitt. Ønsker meg ikke noe fancy type rabbit vibrator, helt streit enkel, ikke av de myke. En jeg både kan bruke inni og på klitoris.

En av årsakene til de mange bom-kjøpene var at det var uendelig mange hastigheter eller mønstre på dem, så ble liksom liggende å klikke rundt for å finne den jeg skulle ha:P Den gamle traveren min har trinnløs justering som jeg liker veldig godt. En annen årsak var at selve vibrasjonen var merkelig. Litt vanskelig å forklare men vibrasjonen ble for "grov," som om noen bare lå å klaska meg i skrittet med en fluesmekke :fnise: Vibrasjonene til den gamle var "finere" og kjentes dermed raskere ut uten at jeg egentlig tror den var det. Ønsker dog en med litt høy topphastighet bare for å kunne gjøre komme i mål raskt om det skulle passe seg. Bonuspoeng om den tåler litt vann og er litt stillegående.
Noen som har en de kan anbefale ut fra dette?:)

Anonymkode: d4af9...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...