Gå til innhold

Trenger venner fra 20-30 års alder


Kristopass

Anbefalte innlegg

Hellu hellu jenter!

Nå kommer jeg til å utlevere meg selv mer enn jeg er komfortabel med men det går greit. Hvem liker vel ikke de som er ekte og ærlig?

I fjor så mistet jeg alle vennene mine. Mye på grunn av at jeg er svært impulsiv og kan være litt for ærlig. Jeg har en diagnose som heter ustabil personlighetsforstyrrelse eller rettere sagt "Borderline". Wæææ skikkelig skummelt med psykisk helse🤣 Dette gjør at jeg kan fort trekke meg unna og trenger min space. Dette er som oftest for å beskytte mine nærmeste, noe mange ikke forstår.

Så jeg vil da gjerne ha en venn som møter meg med forståelse at livet ikke alltid er greit og at man ikke alltid kommer til å være sprudlende og glad.

Jeg er 20 år gammel, født i 1999. Gått igjennom ting de fleste 20-åringer ikke har som da tilsier en moden alder og omsorg fra en annen verden. Jeg bor i Oslo med min samboer og trives godt. Vi pusser opp en leilighet og er HELDIGVIS snart ferdig. Dette har tatt mye av oss begge da vi har gjort alt alene. Så nå trenger jeg faktisk noen venner som kan dra meg ut at døra. Jeg liker å være i skogen men hater å gå langt. Jeg liker kaffe så drar gjerne på kafé. Elsker barn og jobber i barnehage så venner med barn er hjertelig velkommen. Musikk er en ting jeg elsker. Kan lese poesi i flere timer og har et stort elsk til Trygve Skaug, Atticus og Rupi Khaur. 

Egentlig er jeg en veldig ålreit jente om jeg er i form til å være det. Håper virkelig det er noen der ute som vil ha kontakt 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...