Gå til innhold

Slutt pga omstendigheter - HJELP

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og han jeg trodde skulle bli min fremtidige ektemann og far til mine barn har gjort det slutt. Han var pådriveren for bruddet, jeg ønsket ikke å gjøre det slutt, men han mener vi "begge tok det opp". Grunnen til at det ikke fungerer er avstand, og følelsene dabber av i mellom, og det ble aldri helt "oss". 

Han kom for å hente tingene sine noen uker etter at det ble slutt (vi måtte gjøre det slutt på tlf pga avstand). Han sa han først da innså alvoret - det er faktisk over, og han slet med å gå, slet med å ikke gråte. Vi har en veldig kjemi, og endte med å ha det veldig koselig i stedet for at det ble rart. Vi endte med å ligge i sofaen og kysse, og ha sex før han dro. Vi snakket også en del om hvordan det blir fremover. Jeg ønsker ikke å ha kontakt, men han var veldig opptatt av at vi kom til å treffes før eller siden. 

Jeg elsker han, og vil ha han tilbake. Vi så begge to hva som hadde gått galt, og hva som kunne blitt gjort annerledes, men han har ikke lenger trua på oss. 

Etter hvordan det var mellom oss da han hentet tingene sine er jeg 100% sikker på at han både savner meg og er veldig lei seg nå. Jeg skal ikke ta kontakt og la han føle på bruddet. Vi skal imidlertid møtes om noen uker da vi er invitert på samme julebordfest med felles venner. 

Noen som har gått pga omstendigheter som kan gi meg litt håp? Jeg er redd han skal "holde ut" bruddet, og gjennomføre det og at det aldri blir oss. Begge har sagt at vi aldri har opplevd noe lignende med noen andre.. 

Mvh Fortvilet

Anonymkode: f4408...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han elsker jo ikke deg, han vil jo ikke være sammen med deg lenger. Avstand er dårlig unnskyldning også utnytter han deg for sex før han stikker, fin fyr. Det med at han slet med å dra og innså alvoret, er ganske vanlig i et brudd, enda man ikke har følelser for vedkommende eller ikke vil ha de i livet lenger. Så går man videre.

Anonymkode: fa3fe...077

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...