AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #1 Skrevet 15. oktober 2019 Hei! For 6 måneder siden ble jeg dumpet av en jeg hadde møtt et års tid. Siden den tid har det gått veldig opp og ned. Jeg har gjort alt for å gå videre. Jeg har slettet han i fra alle sosiale medier, drar ikke til steder jeg vet han er og har ikke kontaktet han i ettertid. I dag møtte jeg på han for første gang siden det. Dette var helt tilfeldig. Jeg var høflig og spurte hvordan han hadde det. Han var positiv og smilende og det virket som om han har det veldig fint. Jeg ga også utrykk for det, at jeg har det fint og livet er bra. Uansett så var det han som dumpet meg og nå føler jeg meg så dårlig. Jeg tenker negativt om meg selv og da jeg møtte han i sta ble jeg lei meg fordi jeg ikke følte meg fin nok i dag. Må bare tillegge at han i forholdet ikke behandlet meg så bra. Han ga aldri ros eller komponenter, og jeg var alltid usikker på hvor jeg hadde han. Han forsøkte ikke å trygge meg i relasjonen eller få meg til å slappe av. Likevel klarer jeg bare å huske det positive og da jeg så han i dag savnet jeg han sykt. Noen som har tips for hvordan man kommer seg videre? Anonymkode: d7985...a7d 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #2 Skrevet 15. oktober 2019 Du må innse at du liker han veldig godt, men han liker ikke deg på samme måte. Du må finne noen som liker deg like mye Anonymkode: 7699b...0e7
Gjest Familytree Skrevet 15. oktober 2019 #3 Skrevet 15. oktober 2019 Du må utføre din skyld og denne usikkerheten som torturerer deg. Det er ikke din skyld at han forlot deg. Du er i et stadium der det er vanskelig å se veien videre, men du vil seire😊
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #4 Skrevet 16. oktober 2019 Sett deg ned og skriv en liste over alle tingene som IKKE var positivt med forholdet deres. Da vil du sannsynligvis etter hvert bli gald det ble slutt slik at du kan finnen noen bedre. Det hjalp i alle fall meg veldig. Anonymkode: 9b195...a99 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #5 Skrevet 16. oktober 2019 Som mann er det eneste jeg kan si deg; Hvis han ikke viste deg at han satte pris på deg, ga deg komplimenter og ros generelt så tenker jeg at du har det bedre uten. Ja, alle har sine positive sider, men slike ting som ros osv bør komme naturlig. Like enkelt som å si ''Så fin du var i dag'' eller ''Jeg setter pris på deg og alt du gjør for oss''. Kom deg videre, du har det garantert bedre uten han. 🙂 Anonymkode: 3a727...822 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #6 Skrevet 16. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann er det eneste jeg kan si deg; Hvis han ikke viste deg at han satte pris på deg, ga deg komplimenter og ros generelt så tenker jeg at du har det bedre uten. Ja, alle har sine positive sider, men slike ting som ros osv bør komme naturlig. Like enkelt som å si ''Så fin du var i dag'' eller ''Jeg setter pris på deg og alt du gjør for oss''. Kom deg videre, du har det garantert bedre uten han. 🙂 Anonymkode: 3a727...822 Jeg er ikke Ts. Men takk! Anonymkode: 72537...792
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2019 #7 Skrevet 16. oktober 2019 Jeg var sammen med en som var helt lik og var hekta på han lenge. I ettertid lærte jeg at han rett og slett var oppmerksomhetssyk rundbrenner, bare utrolig flink til å skjule det. Du vet aldri hva som ligger bak og kan ikke kontrollere hans følelser. Gå videre og nyt livet og Finn en som setter pris på deg og viser det! Anonymkode: 8b93e...329
Lisamarie Skrevet 17. oktober 2019 #8 Skrevet 17. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var sammen med en som var helt lik og var hekta på han lenge. I ettertid lærte jeg at han rett og slett var oppmerksomhetssyk rundbrenner, bare utrolig flink til å skjule det. Du vet aldri hva som ligger bak og kan ikke kontrollere hans følelser. Gå videre og nyt livet og Finn en som setter pris på deg og viser det! Anonymkode: 8b93e...329 Tusen takk for svar. Synes det er vanskelig, for jeg har vært og er sykt interessert enda. Jeg har ikke møtt noen andre i etterkant og føler meg helt mislykket. Nærmer meg 30 og hele datingen er håpløs. Frykter jeg aldri vil møte noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå