Gå til innhold

Til dere som lever i forhold og har en fetish


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en fetish, uten at partneren har noe spesiell fetish?

Lurer på hvor ofte det er rimelig få ønskene oppfylt?

For min del er det så enkelt som at jeg elsker når hun bruker nylon strømpebukse som jeg river opp i skrittet, for så ha sex mens hun har den på. Liker både å se, berøre og fantasere om kvinner som bruker nylon strømper eller strømpebukse. 

Nå er det sikkert mer avanserte fetisher som krever mer, og da forstår jeg at det kan bli mer sjeldent. 

Nå er det ikke slik at jeg har fått avslag når jeg har spurt om hun kan bruke det. Men samtidig er jeg forsiktig med å be om det fordi jeg ikke vil at det skal bli en "plage". 

I vårt forhold får jeg det kanskje 3-4 ganger i måneden. 

Strømpebukse budsjett er ikke et issue. 

Anonymkode: d3bfe...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hver sin "ting". I perioder kan det være ofte vi utfører hans fetish. I perioder mindre. Men iallefall flere ganger hver mnd. 

Jeg vet at om det hadde vert hans ønske og behov som skulle vert førende hadde vi kun drevet med hans fetish. Iallfall 90% av tiden. 

Jeg tenker litt sånn at en må få leve ut sine ønsker og behov. Men det må ikke blir for dominerende sånn at den andre parten går lei. Da kan det jo fort bli bråstopp på alt. 

Men snakk med partneren din om hvor hennes grense går. Er det for mye fokus på min fetish, kan vi øke hyppigheten , skal vi skru ned frekvensen..? Hva ønsker og behov har vi? Det kan jo hende hun har noe innerst inne som bare ikke er kommet frem enda. 

Men det er jo veldig lett å gi råd til andre... Da har en hode på plass. Men med en gang det gjelder en selv så kommer alle "hvis om att'ene", å en kan kjenne på at det er vanskelig å både ordlegge seg riktig, en blir redd for å bli misforstått osv. 

Lykke til! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Idylloghverdag said:

Jeg vet at om det hadde vert hans ønske og behov som skulle vert førende hadde vi kun drevet med hans fetish. Iallfall 90% av tiden. 

Hahaha! Kjenner meg igjen 😂

Takk for utfyllende og bra svar da.

Andre perspektiv? Noen med erfaring av at det blir for mye? Hvorfor ble det i så fall for mye? 

TS

Anonymkode: d3bfe...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du en fetish, uten at partneren har noe spesiell fetish?

Lurer på hvor ofte det er rimelig få ønskene oppfylt?

For min del er det så enkelt som at jeg elsker når hun bruker nylon strømpebukse som jeg river opp i skrittet, for så ha sex mens hun har den på. Liker både å se, berøre og fantasere om kvinner som bruker nylon strømper eller strømpebukse. 

Nå er det sikkert mer avanserte fetisher som krever mer, og da forstår jeg at det kan bli mer sjeldent. 

Nå er det ikke slik at jeg har fått avslag når jeg har spurt om hun kan bruke det. Men samtidig er jeg forsiktig med å be om det fordi jeg ikke vil at det skal bli en "plage". 

I vårt forhold får jeg det kanskje 3-4 ganger i måneden. 

Strømpebukse budsjett er ikke et issue. 

Anonymkode: d3bfe...fb1

Jeg hadde likt det du forteller om der, og ikke hatt noe mot å gjøre det ofte. 

Det samme gjelder de fleste fetisjer jeg kan komme på, utenom ballonger, som jeg ikke kan fordra. 

Anonymkode: 3a0cb...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fetisj for damer i strømpebukse og skjørt.....men m ikke rive den istykker,da.....funker fint her,og kona kler seg slik kanskje 3 ganger i uka, og hun vet jo da at hun får det hun vil. Tror faktisk etterhvert hun også har begynt å like det, hun kler seg hvertfall alltid slik når vi skal på fest,ut og spise osv.

Anonymkode: b4504...698

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis en mann som liker min fetish, om man kan kalle min lille ‘’greie’’ for fetish da 😇 Jeg prøver uansett å leve det ut så ofte jeg kan i en ellers noe grå hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lever ut fetisjen min med elskerinna da samboer ikke deler samme interesse. 

Anonymkode: 23d20...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært deilig å hadt en ff som delte min fetish når det gjelder skinnklær, men det er tydeligvis ikke det enkleste å finne..😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...