Gå til innhold

Hvordan har dere en kjappis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det litt roting og så penetrering i noen minutter, så ferdig? Eller kommer dama og full pakke? Synes det høres rart ut om dama får orgasme når det går kjapt

Anonymkode: 5bf9e...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det litt roting og så penetrering i noen minutter, så ferdig? Eller kommer dama og full pakke? Synes det høres rart ut om dama får orgasme når det går kjapt

Anonymkode: 5bf9e...5c3

Hvorfor er det rart? Kan det hende at hun er kåt og er den som faktisk tar initiativ til kjappisen. Har du ikke erfaring med det?

Anonymkode: 5dd0a...023

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får orgasme lett, så om samleie skulle vare kort er ikke det noe problem

Dog har vår "kjappiser" det med å vare minst en time.. *ler* vi glemmer liksom å gjøre oss ferdige. 

Anonymkode: 5fb78...a93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjappis kan være rått digg om en ikke får orgasme. Jeg må ha lengre tid. Men liker kjappis. D er variasjon.

dame

Anonymkode: 6bff2...425

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort av med klærne, penetrering med en gang, begge kommer lett, så vi er fort ferdig ;) 

 

Anonymkode: 58e09...115

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjappiser på mange forskjellige måter, og hva som er en kjappis og hva som blir noe mer er ikke avgjort, veien blir til mens vi går. Uansett, i mitt hode er ikke poenget med kjappis at jeg skal komme, men å være litt rå og dyriske! 

De råeste kjappissene kan være sånn som det her: Han kommet inntil meg bakfra når jeg står med ryggen til, typisk når jeg er foran speilet på badet, trekker ned det jeg har på meg, putter den inn og knuller meg hardt til han kommer. Kommer nesten aldri bare av det og det kan til og med være vondt, men blir så kåt av råskapen at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg og neste gang...stort sett en liten halvtime etterpå, blir alltid vilt bra.

Anonymkode: e7584...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha en vibrator til hjelp for å komme så fort, men har jeg det så går det helt fint.

Anonymkode: 9f1c1...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bare finner en krok og drar ned buksa når det plutselig "haster". 

Endret av SardintrollReturns
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere inn pikken så fort når det går så fort for seg uten oppvarming damer?🤔

Anonymkode: 17abc...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får dere inn pikken så fort når det går så fort for seg uten oppvarming damer?🤔

Anonymkode: 17abc...c80

Jeg blir fort våt av initiativet hans, så er ikke noe stort problem, men hender han presser seg inn så det blir relativt smertefullt. Som sagt over et det endel av greia, noen ganger er det digg at han bare tar seg til rette.

Anonymkode: e7584...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får dere inn pikken så fort når det går så fort for seg uten oppvarming damer?🤔

Anonymkode: 17abc...c80

Det er da bare å bruke litt spytt. 

Anonymkode: cca35...e6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får dere inn pikken så fort når det går så fort for seg uten oppvarming damer?🤔

Anonymkode: 17abc...c80

Glidemiddel ❤️

Anonymkode: 5fb78...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen motsigelser for menn. Menn er lært opp til at en kvinne trenger lang tid på å bli klar for samleie, og så er kvinner så motsigende på det pungtet. Nå må dere bestemme dere.😂

Anonymkode: 17abc...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen motsigelser for menn. Menn er lært opp til at en kvinne trenger lang tid på å bli klar for samleie, og så er kvinner så motsigende på det pungtet. Nå må dere bestemme dere.😂

Anonymkode: 17abc...c80

Mener du at alle kvinner må være helt like på alt? Er det så jævlig vanskelig å bli kjent med partneren sin?

At kvinner trenger tid er uansett god lærdom. Jeg er som du ser over glad i veldig rett på sak sex, men hadde en mann gjort det jeg beskriver mot meg før vi ble godt kjent hadde det gått en kule varmt for å si det mildt.

Anonymkode: e7584...387

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at alle kvinner må være helt like på alt? Er det så jævlig vanskelig å bli kjent med partneren sin?

At kvinner trenger tid er uansett god lærdom. Jeg er som du ser over glad i veldig rett på sak sex, men hadde en mann gjort det jeg beskriver mot meg før vi ble godt kjent hadde det gått en kule varmt for å si det mildt.

Anonymkode: e7584...387

Kule varmt? Du sa jo nettopp at du likte det. Er det sånn at du bare liker det med en mann som har vært sammen med i årevis?😂

Anonymkode: 17abc...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kule varmt? Du sa jo nettopp at du likte det. Er det sånn at du bare liker det med en mann som har vært sammen med i årevis?😂

Anonymkode: 17abc...c80

Er det et seriøst spørsmål? 

Anonymkode: e7584...387

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar meg bakfra over kjøkkenbenken før han en gang har fått av seg ytterjakka. De dagene han har dagdrømt og meg på jobb og ikke kan vente med å komme hjem😂 jeg kommer ikke, men elsker det. Man kan si jeg iallefall får en mental orgasme🙂

Anonymkode: b6899...815

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kule varmt? Du sa jo nettopp at du likte det. Er det sånn at du bare liker det med en mann som har vært sammen med i årevis?😂

Anonymkode: 17abc...c80

Dersom det er så fremmed for deg at man kan like ting med en fast partner som man ville hatet med en fremmed mann, bør du kanskje holde deg unna kvinner. 

Anonymkode: b2fab...ca4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...