AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Hei, jeg har opplevd at jeg har begynt å blande sammen ord. Altså jeg greier ikke å uttale ordene riktig, eller så glemmer jeg et ord også bytter det med et annet som gjør at settingen har en helt annen mening.Dette gjelder bare når jeg skal snakke med andre. Dette gjør at jeg av og til kan høres utydelig ut og "mumlende". Jeg pleide ikke å være sånn. Dette begynte for ca 1 år siden og har egentlig blitt verre. Jeg har ikke noen sykdommer eller opplevd noe form for svikt med kroppen og helsen som kunne ha forårsaket dette. Jeg har tenkt til å gå til legen, men lurte på om noen andre her har opplevd det samme? om det er en språkvanske eller noe lignende jeg kanskje har fått? Anonymkode: 0e263...bae
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Vel, det kan være en type begynnende kognitiv svikt. Eller noe annet - fra "ingenting" til " hjernesvulst. Jeg hadde tatt en tur til legen. Anonymkode: 76ecb...ef4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå