Gå til innhold

Bruker du handikap-toalettet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde det en gang jeg måtte skikkelig tisse og de andre toalettene var opptatt. Ingen handikappede i sikte. Så plutselig hamret noen på døren og jeg fikk kjeft av en vakt da jeg kom ut. Der satt en dame i rullestol og ventet. Jeg beklaget så mye, og tør ikke bruke handikaptoalett igjen😳

Anonymkode: 09456...451

Den vakta burde lest denne artikkelen. 

Jeg siterer det mest essensielle:

Sitat

Ja, det er lov!

Tør du ikke gå inn på et handicaptoalett? En helt unødvendig frykt

Sitat

Vel, alle kan gå med hevet hode på handikapdo. Det er nemlig lov for alle. Ja, Handikapforbundet oppfordrer faktisk til det.

Sitat

— Hvem som helst kan bruke handikaptoalettene. Det er ikke noe forbud mot det. Dersom det er bevegelseshemmede i køen bør de få fortrinn, siden de ikke kan bruke andre toaletter like lett. 

Sitat

— Hvem som helst kan bruke handikaptoalettene. Det er ikke noe forbud mot det. Dersom det er bevegelseshemmede i køen bør de få fortrinn, siden de ikke kan bruke andre toaletter like lett. 

Grådig frekt av den vakta å hamre på døra mens et menneske sitter på dass. Burde fått tilsnakk for det.

Anonymkode: 0c3ba...d41

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bedre at du venter enn at damen i rullestol venter? Det var jo opptatt på de andre toalettene, sier du. 

Eller er det slik at handikappede aldri skal behøve å vente på tur? 

Anonymkode: d97fd...4c9

Nei jeg synes jo at alle kan bruke handikaptoalettet dersom de andre toalettene er opptatt. Men jeg takler dårlig tilsnakk og synes hele situasjonen var ubehagelig, så jeg vil ikke oppleve det igjen, selvom jeg synes det var urettferdig.

Anonymkode: 09456...451

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bedre at du venter enn at damen i rullestol venter? Det var jo opptatt på de andre toalettene, sier du. 

Eller er det slik at handikappede aldri skal behøve å vente på tur? 

Anonymkode: d97fd...4c9

Ja, jeg tenkte akkurat det samme!   Takk😎

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...