AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Sliter mye med at armene og beina (mest leggene) føles utrolig anspent og slitne. Nesten som de føles både anspent og litt bedøvd samtidig! Har også en del vondt i skuldre og rygg. Har store problemer med fordøyelsen(forstoppelse) og er i tillegg ganske stresset/bekymret (har vært over lang tid). Noen som har hatt lignende grunnet stress, angst og bekymring? Hva har hjulpet dere i så fall? Anonymkode: cd8d1...8e8
Gjest Familytree Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Å gå ut på trening, gå tur, spise sunt og lett. Oppdag hva som bekymrer deg og stress, dette er den beste måten å angre spenningen på. Jeg anbefaler absolutt å lete etter hjelp med dette. Sover du nok timer? Hvordan er din daglige rutine? Hver anbefaling er knyttet til hvordan livet ditt er, hver kropp tilpasser seg den livsstilen du fører.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 1 minutt siden, Familytree skrev: Å gå ut på trening, gå tur, spise sunt og lett. Oppdag hva som bekymrer deg og stress, dette er den beste måten å angre spenningen på. Jeg anbefaler absolutt å lete etter hjelp med dette. Sover du nok timer? Hvordan er din daglige rutine? Hver anbefaling er knyttet til hvordan livet ditt er, hver kropp tilpasser seg den livsstilen du fører. Takk for gode tips! Det er jo absolutt elementære ting som burde være på plass, men som ikke er det hos meg. Sover dårlig, spiser for lite, beveger meg veldig lite og stresser ekstremt mye. Dette grunnet at jeg har slitt en del med angst og mye stress siste tiden! Anonymkode: cd8d1...8e8
Gjest Familytree Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode tips! Det er jo absolutt elementære ting som burde være på plass, men som ikke er det hos meg. Sover dårlig, spiser for lite, beveger meg veldig lite og stresser ekstremt mye. Dette grunnet at jeg har slitt en del med angst og mye stress siste tiden! Anonymkode: cd8d1...8e8 Jeg forstår deg, det er normalt å ha sterkt motløshet når ikke alt er på plass. Når du beskriver dette som angst, kan du prøve å prioritere dette elementet for å løse det fullstendig😊 Finn ut hva du liker å gjøre for å tømme tankene, og alt vil være i orden. Du kan pm meg hvis du trenger noen mer tips👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå