Vic Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Hei. Noen som har erfaring med megtildeg levering hvor pakken har forsvunnet? La pakken ut i postkassen i går kveld kl 22, da den må legges ut før kl 23 og blir hentet iløpet av natten. Fikk i 7 tiden melding om at pakken ikke ble hentet, at jeg måtte ta pakken inn igjen og bestille ny henting. Men i postkassen lå ikke pakken. Det ser jo ut som pakken er blitt stjålet.Har sendt mange pakker og dette er første gangen slikt har skjedd. Var en barne DVD så ikke store verdien, men solgte den til en på Finn så måtte jo refundere beløpet til han... usikker på nå om jeg ønsker benytte meg av den leveringsmåten når ting kan bli borte slik. Er synd de ikke tar imot slike pakker på postnord leveringssteder, det hadde jo vært tryggere enn postkasse. noen som har noe erfaring med lignende?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Megtildeg har jo såpass elendige omtaler på nett at dette ikke bør komme overraskende på. Det er mange misfornøyde kunder og mye forsvunnet og feilleverte pakker de har håndtert. En klassiker er visst å slenge pakkene i vilkårlige kasser/ved vilkårlige dører. Ikke at posten er stort bedre - du lærer deg raskt hva slags post naboene får. Det som har skjedd er jo enten at noen utenforstående har stjålet den (å plukke opp rutinen til megtildeg er ikke vanskelig), at budet har stjålet den, eller at budet har tatt den og levert den videre men krysset feil. Det siste er nok det mest sannsynlige. Anonymkode: 4f619...5f3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå