Gå til innhold

Utvide jeans


Gjest Khloe

Anbefalte innlegg

Gjorde, i mitt eget hode , tidenes investering her om dagen. Kjøpte meg noen nydelige skinnyjeans som satt som støpt på meg både i prøverommet og hjemme. Trodde jeg hadde funnet favorittbuksa, frem til jeg satt på en stol over flere timer og kjente blodet forlate beina. Buksa er perfekt i livet og lårene, men knær og legger blir MOST. Det er så trangt at det gjør vondt. Selvfølgelig er alt av merkelapper tatt av, så jeg kan ikke gå opp i størrelse.

Hvordan kan jeg utvide legger og knær uten å ødelegge buksa? Jeg er så fortvila, for den kosta litt for mye til å bare legge bak i skapet😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags merke er det? Jeans utvider seg jo gjerne etterhvert med vanlig bruk. Jeg har selv gjort denne feilen uendelig mange ganger :(  Som regel motsatt hos meg da, at de strammer altfor mye rundt magen, og sitter godt nedover... Men noen bukser utvider seg og blir passe etter noen dagers/ukers bruk, mens noen dessverre har gått til Fretex. 

Håper noen andre har noen mer konkrete forslag :) 

Anonymkode: ef0f1...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags merke er det? Jeans utvider seg jo gjerne etterhvert med vanlig bruk. Jeg har selv gjort denne feilen uendelig mange ganger :(  Som regel motsatt hos meg da, at de strammer altfor mye rundt magen, og sitter godt nedover... Men noen bukser utvider seg og blir passe etter noen dagers/ukers bruk, mens noen dessverre har gått til Fretex. 

Håper noen andre har noen mer konkrete forslag :) 

Anonymkode: ef0f1...542

Det er Levis 702. Håper det hjelper, for dette går ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask den, rull håndklær og stapp inni beina der den er for trang og la den tørke slik i "spenn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasket min Levis på 60 grader, med skyllemiddel, og hadde den i tørketrommel etterpå på bomullsprogram (ganske så varmt) for å ta vekk stretchen. Den ble mye bedre å ha på etterpå. 

Anonymkode: 089de...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vasket min Levis på 60 grader, med skyllemiddel, og hadde den i tørketrommel etterpå på bomullsprogram (ganske så varmt) for å ta vekk stretchen. Den ble mye bedre å ha på etterpå. 

Anonymkode: 089de...f80

Vil ikke dette ha motsatt effekt?!

Anonymkode: ef0f1...542

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine jeans har heller ikke videt seg ut før stoffet er utslitt. Jeg ville også puttet noe inni bena når de tørker, og kanskje du må gjøre det hver gang du vasker den.

Anonymkode: a91ce...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2019 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Vil ikke dette ha motsatt effekt?!

Anonymkode: ef0f1...542

Nei, skyllemiddel og tørketrommel ødelegger stretchen, så buksa vil bli litt videre å ha på.

Anonymkode: 089de...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...