AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Dere som har hatt prolaps, hva gjorde dere da? Sykemeldt eller klarte dere å gå på jobb? Hvor lenge var dere sengeliggende om dere var det? Når klarte dere å gå igjen? Opplevde dere å bli forstått på jobb? Anonymkode: 67106...a9f
Carrot Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 (endret) Det varierer, jeg har flere pga en komplisert rygghistorie med skader, scoliose osv - den første førte til at jeg ble omtrent invalid en periode før det roet seg, klarte ikke gå på do omtrent og ble innlagt på sykehus. Den siste nå har jeg vært i full jobb men det er krevende med medisiner for smerter osv men bedre enn å bli liggende. Litt avhengig av hvor prolapsen sitter er det ulik form for aktivitet som definitivt er å anbefale, som å gå i ulendt terreng - kan virkelig ikke få frem hvor viktig det er å ikke la seg overvelde av smertene men prøve holde seg i bevegelse til tross for så lenge leger / Sykehus har gitt klarsignal for dette. Operasjon er liksom norsk helsevesen sin siste utvei og personlig er jeg enig i at det absolutt er verdt å forsøke alt annet først. Endret 14. oktober 2019 av Carrot
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå