AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #41 Skrevet 21. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, tror jeg blir aseksuell. Så mye rart man må være med på. Ellers er vi pripne og kjedelige. Hva er galt med vaginal og oralsex? Med mye kos og kjærlighet. Enten vaniljesex, eller så klarer jeg meg uten sex. Som nevnt tidligere. Seksuelle preferanser må oppgis på første date. Så slipper man ubehagelige og uønskede situasjoner senere. Anonymkode: ea698...1e4 Jeg har innlegget over ditt... og JA jeg er 100% enig med deg i at man må være fullstendig åpen om sine seksuelle preferanser og drømmer fra dag en i et forhold! For en mann som meg selv, betyr det seksuelle enormt mye og har alltid gjort det. Det å ha et forhold med ei jente som bare vil ha vaginalsex annenhver måned, hadde for meg vært en absolutt umulighet. Det er snakk om svært sterke drifter man er født med. Jeg så krystallklart ifra til hun jeg er gift med om hvor landet lå for min del med tanke på analsex, trekant, gruppesex osv - og gjorde det veldig klart at hun bare måtte glemme meg dersom hun ikke ville gå den veien sammen med meg. Jeg elsker i sannhet kona mi endesløst høyt for helt andre ting enn sexlivet hun tilbyr, men jeg vet at vi hadde aldri vært gift idag om vi ikke hadde dette sexlivet sammen. Forholdet vårt er fantastisk av mange grunner som går på personlighet og oppførsel, mens sexlivet vårt er både limet og en absolutt nødvendighet for forholdet. Jeg har jo skjønt at de tingene jeg skriver her er noe mange totalt uinteressante kvinner hater mer enn noe annet - men da har de et problem med å leve med skaperverket, for med så sterke drifter er endel menn utstyrt med fra naturen. Nå er det også viktig for meg å få sagt at de kvinner som ikke vil ha analsex og gruppesex har min fulle respekt og forståelse .- forutsatt at det er i samsvar med behovene til mannen de er sammen med. Jeg mener at begge har en plikt til å oppfylle hverandres seksuelle drømmer - og gjør man det så har man også en mye tryggere familiesituasjon.. Anonymkode: f3aac...919
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #42 Skrevet 21. november 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: g mener at begge har en plikt til å oppfylle hverandres seksuelle drømmer Skal de bryte sine egne grenser, for å gjøre dette? Anonymkode: a73be...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #43 Skrevet 21. november 2019 På 21.10.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev: Du kan trygt gå ut fra at du er i samme båt som et overveldende flertall av norske kvinner. Men den bittelille gruppen som ikke bare tolerer noe så naturstridig som analsex, men som faktisk foretrekker det fremfor naturlig sex, kommer selvsagt krypende ut av the woodwork når temaet bringes på bane her inne. Og en del av dem som utgir seg for å være analfikserte kvinner, er selvsagt menn. Anonymkode: 6590f...581 Du får trøste deg med den villfarelsen. Det er ikke en liten gruppe dame som liker analsex, uansett hvor mye det plager deg som konservativ mann. Anonymkode: 25d57...2a7 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #44 Skrevet 21. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal de bryte sine egne grenser, for å gjøre dette? Anonymkode: a73be...1c7 Ja, så absolutt! Det er derfor de må avklare sine grenser i starten av forholdet - og gjøre et valg enten å være sammen og oppfylle hverandres seksuelle ønsker - eller å ikke være sammen, og istedet finne en livsledsager som matcher bedre seksuelt. Et par som har for stor avstand på det seksuelle planet, vil alltid ende opp i problemer - nettopp fordi det er snakk om drifter. Det å forhandle og diskutere seg til en løsning, er en definitivt håpløs greie... Man må gjøre kloka valg i starten av et forhold, så slipper man mye frustrasjon, utroskap og samlivsbrudd som også går ut over barna noe så til de grader. Man må altså finne sin sexuelle match, og ikke bare like utseende og latteren.. Anonymkode: f3aac...919
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #45 Skrevet 21. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får trøste deg med den villfarelsen. Det er ikke en liten gruppe dame som liker analsex, uansett hvor mye det plager deg som konservativ mann. Anonymkode: 25d57...2a7 Du har helt rett... Jeg leste et sted at blant dagens unge er det flere som har analsex enn som ikke har det.. Men..det er jo ikke noe poeng i å diskutere med slike som han du svarte nå? Det er mye bedre å bruke tida på å kose seg med sex i alle former paret liker - og i vårt forhold er analsex en absolutt favoritt - i tillegg til trekant med mannevennen vår der hun er fokuset som får det hun elsker.. Livet er herlig 🙂 Anonymkode: f3aac...919 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #46 Skrevet 21. november 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har innlegget over ditt... og JA jeg er 100% enig med deg i at man må være fullstendig åpen om sine seksuelle preferanser og drømmer fra dag en i et forhold! For en mann som meg selv, betyr det seksuelle enormt mye og har alltid gjort det. Det å ha et forhold med ei jente som bare vil ha vaginalsex annenhver måned, hadde for meg vært en absolutt umulighet. Det er snakk om svært sterke drifter man er født med. Jeg så krystallklart ifra til hun jeg er gift med om hvor landet lå for min del med tanke på analsex, trekant, gruppesex osv - og gjorde det veldig klart at hun bare måtte glemme meg dersom hun ikke ville gå den veien sammen med meg. Jeg elsker i sannhet kona mi endesløst høyt for helt andre ting enn sexlivet hun tilbyr, men jeg vet at vi hadde aldri vært gift idag om vi ikke hadde dette sexlivet sammen. Forholdet vårt er fantastisk av mange grunner som går på personlighet og oppførsel, mens sexlivet vårt er både limet og en absolutt nødvendighet for forholdet. Jeg har jo skjønt at de tingene jeg skriver her er noe mange totalt uinteressante kvinner hater mer enn noe annet - men da har de et problem med å leve med skaperverket, for med så sterke drifter er endel menn utstyrt med fra naturen. Nå er det også viktig for meg å få sagt at de kvinner som ikke vil ha analsex og gruppesex har min fulle respekt og forståelse .- forutsatt at det er i samsvar med behovene til mannen de er sammen med. Jeg mener at begge har en plikt til å oppfylle hverandres seksuelle drømmer - og gjør man det så har man også en mye tryggere familiesituasjon.. Anonymkode: f3aac...919 Jeg har ikke vaginalsex annenhver måned. Men flere ganger i uka. Er ikke enig i at man har plikt til p oppfylle partners seksuelle drømmer. Men å respektere den andres grenser har man plikt til. Jeg har heldigvis aldri møtt noen som har ytret noe ønske om annet enn vaginal og oral. Men jeg hadde heller gjort det slutt enn å prøve anal, wetsex osv. Dette er uaktuelt for meg og menn som ønsker anal er totalt turn off. Derfor viktig å avklare sånt tidlig. Heldigvis er det mange menn som foretrekker vaginal. Anonymkode: ea698...1e4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #47 Skrevet 21. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, så absolutt! Mine grenser er mine grenser. Ingen får bryte dem. Jeg (og andre med meg) har lov å sette grenser, og rett på å få dem respektert. Så nei, man skal ikke krysse sine grenser, for å glede noen andre. Å finne noen som er kompatibel med, er ikke det samme som å bryte grenser. Anonymkode: a73be...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #48 Skrevet 21. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, så absolutt! Det er derfor de må avklare sine grenser i starten av forholdet - og gjøre et valg enten å være sammen og oppfylle hverandres seksuelle ønsker - eller å ikke være sammen, og istedet finne en livsledsager som matcher bedre seksuelt. Et par som har for stor avstand på det seksuelle planet, vil alltid ende opp i problemer - nettopp fordi det er snakk om drifter. Det å forhandle og diskutere seg til en løsning, er en definitivt håpløs greie... Man må gjøre kloka valg i starten av et forhold, så slipper man mye frustrasjon, utroskap og samlivsbrudd som også går ut over barna noe så til de grader. Man må altså finne sin sexuelle match, og ikke bare like utseende og latteren.. Anonymkode: f3aac...919 Man skal ikke gå ut over egne grenser for å glede andre nei. Jeg har to voksne barn og har lært de at de ikke skal la seg presse til å gå ut over egne grenser. Det er viktig. Anonymkode: ea698...1e4 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #49 Skrevet 21. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke vaginalsex annenhver måned. Men flere ganger i uka. Er ikke enig i at man har plikt til p oppfylle partners seksuelle drømmer. Men å respektere den andres grenser har man plikt til. Jeg har heldigvis aldri møtt noen som har ytret noe ønske om annet enn vaginal og oral. Men jeg hadde heller gjort det slutt enn å prøve anal, wetsex osv. Dette er uaktuelt for meg og menn som ønsker anal er totalt turn off. Derfor viktig å avklare sånt tidlig. Heldigvis er det mange menn som foretrekker vaginal. Anonymkode: ea698...1e4 ...og det synes jeg ærlig talt at du selvsagt har full rett til. Det hadde vært utrolig teit av en mann som er veldig gira på f.eks analsex dersom han ikke sa dette i starten av forholdet... Da kunne han takket seg selv, men jeg er ganske sikker på at forholdet hadde fått slite pga dette der... Man er mao en stor egoist om man ikke er åpen på det seksuelle i starten av forholdet nettopp fordi man må respektere hverandres grenser - så du og jeg er nok veldig enige, selv om vi ikke har samme preferanser seksuelt. Det med annenhver måned var overhodet ikke mynta på deg - det var kun en generell metafor.. Anonymkode: f3aac...919
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #50 Skrevet 21. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine grenser er mine grenser. Ingen får bryte dem. Jeg (og andre med meg) har lov å sette grenser, og rett på å få dem respektert. Så nei, man skal ikke krysse sine grenser, for å glede noen andre. Å finne noen som er kompatibel med, er ikke det samme som å bryte grenser. Anonymkode: a73be...1c7 Man kan selv VELGE å utfordre egne grenser - om man selv vil det. Slike grenser er sjeldent hamret i granitt.. Vil man det ikke, så er det dumt å starte et forhold med en som seksuelt er på en annen planet. Anonymkode: f3aac...919
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #51 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ...og det synes jeg ærlig talt at du selvsagt har full rett til. Det hadde vært utrolig teit av en mann som er veldig gira på f.eks analsex dersom han ikke sa dette i starten av forholdet... Da kunne han takket seg selv, men jeg er ganske sikker på at forholdet hadde fått slite pga dette der... Man er mao en stor egoist om man ikke er åpen på det seksuelle i starten av forholdet nettopp fordi man må respektere hverandres grenser - så du og jeg er nok veldig enige, selv om vi ikke har samme preferanser seksuelt. Det med annenhver måned var overhodet ikke mynta på deg - det var kun en generell metafor.. Anonymkode: f3aac...919 Enig. Min kjæreste datet ei før som gjerne ville ha analsex. Så han har hatt det noen ganger, men likte det ikke. Han elsker vaginal. Og vil ikke ha anal igjen. Så det er heldigvis endel menn som foretrekker vaginal. Bra for sånne som meg Anonymkode: ea698...1e4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #52 Skrevet 21. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skal ikke gå ut over egne grenser for å glede andre nei. Jeg har to voksne barn og har lært de at de ikke skal la seg presse til å gå ut over egne grenser. Det er viktig. Anonymkode: ea698...1e4 Nei... man skal selvsagt ikke gjøre noe som helst som kan glede den man er gift med... ? Det å gå ut over egne grenser, må isåfall være et eget valg fordi man har gjort en avveining. Det er ikke alle som er oppvokst med at man alltid skal stå steilt på det man har ment siden konfirmasjonen og livet ut.. Noen er fakta i stand til å gjøre seg nye vurderinger ut fra en situasjon, og så enten gå ut over sine gamle grenser - eller ikke å gjøre det. Anonymkode: f3aac...919
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #53 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei... man skal selvsagt ikke gjøre noe som helst som kan glede den man er gift med... ? Det å gå ut over egne grenser, må isåfall være et eget valg fordi man har gjort en avveining. Det er ikke alle som er oppvokst med at man alltid skal stå steilt på det man har ment siden konfirmasjonen og livet ut.. Noen er fakta i stand til å gjøre seg nye vurderinger ut fra en situasjon, og så enten gå ut over sine gamle grenser - eller ikke å gjøre det. Anonymkode: f3aac...919 Så sint da. Man skal ikke gjøre noe man ikke ønsker. Men det betyr da vel ikke at grenser ikke endrer seg. Man kan utfordre grenser, men ikke la seg presse til noe Anonymkode: ea698...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #54 Skrevet 21. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mine grenser er mine grenser. Ingen får bryte dem. Jeg (og andre med meg) har lov å sette grenser, og rett på å få dem respektert. Så nei, man skal ikke krysse sine grenser, for å glede noen andre. Å finne noen som er kompatibel med, er ikke det samme som å bryte grenser. Anonymkode: a73be...1c7 Selvsagt er dine grenser kun dine... Poenget er at enkelte kan velge å gjøre en vurdering på om ens egen gamle grense kan flyttes eller forandres. Synes man det er greit, så gjør man det. Synes man ikke det er greit, så gjør man ikke det.. Det er ikke alle som står på stedet hvil i holdninger og grenser fra konfirmasjonsdagen til graven.. Anonymkode: f3aac...919
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #55 Skrevet 21. november 2019 Mange av mennene her på KG gjør at jeg mister all sexlyst Anonymkode: ea698...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #56 Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så sint da. Man skal ikke gjøre noe man ikke ønsker. Men det betyr da vel ikke at grenser ikke endrer seg. Man kan utfordre grenser, men ikke la seg presse til noe Anonymkode: ea698...1e4 Og da er vi enige.... Var ikke sint, men heller litt oppgitt over din uttalelse som ga inntrykk av å være bastant fastlåst.. Men så var den visst ikke det allikevel 🙂 Anonymkode: f3aac...919
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #57 Skrevet 21. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange av mennene her på KG gjør at jeg mister all sexlyst Anonymkode: ea698...1e4 Ingen som nekter deg det... De damene menn ønsker, er damer som ikke risikerer å miste sexlysten av å lese andres seksuelle preferanser... Skal det ikke mere til? 😉 Anonymkode: f3aac...919
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #58 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mange av mennene her på KG gjør at jeg mister all sexlyst Anonymkode: ea698...1e4 Dette må du nesten forklare? Start med å gi oss en innsikt i ditt forhold til sex generelt, ditt syn, dine erfaringer mm.. og så hvorfor mennene på kg gjør at du mister lysten på sex. Anonymkode: 8294b...5e3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #59 Skrevet 21. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette må du nesten forklare? Start med å gi oss en innsikt i ditt forhold til sex generelt, ditt syn, dine erfaringer mm.. og så hvorfor mennene på kg gjør at du mister lysten på sex. Anonymkode: 8294b...5e3 At man skal la seg presse for å glede en mann. Mas om anal osv. Og alle stygge kommentarer om kvinner. All sutring om hvor fæle vi er. Og at vi er pripne og kjedelige hvis ikke dere får stappe penis i rumpa mi. Det er skikkelig turn off. Men nå er det jo litt spesielt med menn som henger på ett KVINNEFORUM. i det virkelige liv har jeg god erfaring med snille menn. Ingen sutring og få stygge kommentarer. Ikke møtt en eneste som har noe ønske om anal, wetsex, rimming osv. Og jeg er straks 50 og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16. Anonymkode: ea698...1e4 2
Gjeste mann Skrevet 21. november 2019 #60 Skrevet 21. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye av årsaken til at MANGE muslimske jenter har analsex så det holder, ligger i at de aldri har blitt flasket opp med at alt innen sex som mannen liker er noe veldig negativt som jenter for all del må lage problemer med på alle tenkelige måter. Muslimske jenter gjør derimot som mannen vil - noe Norske jenter burde hatt vett til å kopiere. Dette betyr IKKE å være mannen underdanig, men å gi mannen all den sex og i de former han ønsker - og motsatt såklart. Det styrker forholdet noe enormt, og hva har man egentlig å tape - bortsett fra å få et fantastisk sexliv? Poenget: Det er kvinnens plikt å gi mannen den sex han ønsker så ofte han vil. Det er mannens plikt å gi kvinnen den sex hun ønsker så ofte hun vil. Man dauer ikke av det, faktisk 😉 Anonymkode: f3aac...919 Her har vi grunnleggende forskjellig oppfatning av hva god sex er. Sex er noe man HAR sammen. Ikke noe man gir eller får.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå