Gå til innhold

analsex....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du ut fra at alle som er uenig med deg er menn? Du takler ikke at en del kvinner syns anal er ok iblant som en del av et variert sexliv.

Jeg syns synd på deg som har et så anstrengt forhold til egen seksualitet og prøver å sykeligjøre alle som ikke er enig med deg. God bedring.

Anonymkode: 25d57...2a7

Takler ikke? Hva er du snakker om? Selv om du sikkert opplever det som intellektuelt krevende, bør du prøve å holde deg til saken når du deltar i en diskusjon. Det er praksisen som diskuteres her, ikke personer. For min del må du forøvrig gjøre hva du vil med rumpa di, kunne ikke brydd meg mindre.

Anonymkode: 6590f...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Non-reproductive_sexual_behavior_in_animals

Dyr er visst også naturstridig 🤣 Det finnes til og med nekrofile dyr... Spesielt... 

Anonymkode: 501e4...856

Et av de sykeste argumentene for analsex jeg noensinne har sett😂🤣😆 

Anonymkode: 6590f...581

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

analsex er horete og upassende. Best med vaginal sex.

Anonymkode: fcbb0...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg akkurat analplugg og har SÅ lyst til å teste den mens en mann er inne i meg, tror det kan bli trangt og godt.

Anonymkode: 6f0d7...7ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Analsex kan være en fin avveksling, men glad jeg ikke har ei dame som foretrekker det framfor vaginal, det hadde vært tidenes nedtur.

Anonymkode: 6f3c4...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker oral står i samme stilling som analsex, tiss, og bæsj og pyromani? Kyssing (oral kontakt) er en av de eldste, og mest utbredte formene for erotisk omgang mellom kjønnene. Analsex har derimot vært for avvikerne, og har i mange kulturer - både historisk og i samtiden - vært tabu/forbudt. Det er selvsagt ikke for ingenting.

Anonymkode: 6590f...581

avvikerne ???? Hmmm…….da er jeg og mange millioner med meg avvikere....som jente i en religion der det er ett krav at vi er jomfruer når vi gifter oss , er det helt vanlig at man har analsex med kjæresten FØR man er gift. 

Anonymkode: 8af41...2dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

avvikerne ???? Hmmm…….da er jeg og mange millioner med meg avvikere....som jente i en religion der det er ett krav at vi er jomfruer når vi gifter oss , er det helt vanlig at man har analsex med kjæresten FØR man er gift. 

Anonymkode: 8af41...2dc

Hvis det er islam du snakker om, er analsex tabu der i enda større grad enn i de fleste andre religioner/kulturer. Så hvis du prøver å antyde at det er vanlig blant muslimske jenter, snakker du rent tøv.

Anonymkode: 6590f...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Strider skrev:

Det er trist at et ellers ok forum skal ødelegges av vokterne av høy moral.

 

I et forum preget av ensretting og moteriktige hipsterholdninger, er kritisk tenkning  faktisk ekstra verdifullt.

Anonymkode: 6590f...581

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en kvinne på 33 år, ble overtalt til prøve analsex av min tidligere kjæreste da jeg var rundt 24. Jeg ble helt hektet, ingenting kan sammenlignes med den orgasmen. En finger eller to fremme og en stiv bak... blir våt bare av tanken.

Fremtidige kjærester ble veldig overrasket når jeg snudde baken til og sa jeg ville ha de 🙊

Anonymkode: 6597e...506

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I et forum preget av ensretting og moteriktige hipsterholdninger, er kritisk tenkning  faktisk ekstra verdifullt.

Anonymkode: 6590f...581

Kritisk tenkning? Det er vel nettopp det man ikke har når man sprer om seg med begrep som -avviker, likestiller nekrofili og analsex, og prøver å fremstille sin egen smak og preferanser som noe "universelt riktig og korrekt" ,mens andre sin smak er naturstridig og syk. 

Jeg liker damerumper, du liker de ikke , noe som er helt ok. Det at du ikke liker de gjør jo ikke at jeg har behov for å fremstille deg som f.eks. en nevrotisk og homofobisk person som føler deg trist i møte med kvinners lyster fordi du konstant minnes på din egen utilstrekkelighet til å innfri disse.

Folk er forskjellige og det er mange damer som ikke liker analsex, så det burde ikke være noe problem å finne seg en sånn dame. 🙂

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Kritisk tenkning? Det er vel nettopp det man ikke har når man sprer om seg med begrep som -avviker, likestiller nekrofili og analsex, og prøver å fremstille sin egen smak og preferanser som noe "universelt riktig og korrekt" ,mens andre sin smak er naturstridig og syk. 

Jeg liker damerumper, du liker de ikke , noe som er helt ok. Det at du ikke liker de gjør jo ikke at jeg har behov for å fremstille deg som f.eks. en nevrotisk og homofobisk person som føler deg trist i møte med kvinners lyster fordi du konstant minnes på din egen utilstrekkelighet til å innfri disse.

Folk er forskjellige og det er mange damer som ikke liker analsex, så det burde ikke være noe problem å finne seg en sånn dame. 🙂

 

Du bare postulerer en masse ting, uten snev av argumentasjon.  Når du er klar for å diskutere får du si fra.

Anonymkode: 6590f...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du bare postulerer en masse ting, uten snev av argumentasjon.  Når du er klar for å diskutere får du si fra.

Anonymkode: 6590f...581

Kan du ikke heller gå inn på generell debatt i stedet for å ødelegge omtrent alle trådene her inne. Det er jo ingen vits å diskutere sex når man ikke har hatt det eller ikke vil ha det.

Anonymkode: 2a776...b33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker oral står i samme stilling som analsex, tiss, og bæsj og pyromani? Kyssing (oral kontakt) er en av de eldste, og mest utbredte formene for erotisk omgang mellom kjønnene. Analsex har derimot vært for avvikerne, og har i mange kulturer - både historisk og i samtiden - vært tabu/forbudt. Det er selvsagt ikke for ingenting.

Anonymkode: 6590f...581

Samme "argument" kunne du brukt om homofili. 

Hvem faen bryr seg, la de som liker analsex få gjøre det da. 

Jeg er veldig glad i analsex, men vil ikke si jeg foretrekker det over vaginal om man ble tvunget til å velge det ene eller det andre. Heldigvis kan jeg ha begge deler 😃

Anonymkode: 98213...88e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎22‎.‎10‎.‎2019 den 14.02, AnonymBruker skrev:

Hvis det er islam du snakker om, er analsex tabu der i enda større grad enn i de fleste andre religioner/kulturer. Så hvis du prøver å antyde at det er vanlig blant muslimske jenter, snakker du rent tøv.

Anonymkode: 6590f...581

Nå er det vel ikke bare i islam man forventer at jentene skal være jomfruer når de gifter seg 🙂 Men siden du nevner islam så har jeg 2 muslimske venninner som i fortrolighet fortalte at de begge hadde oral og analsex med kjæresten så tøv kan det vel ikke være 😉 

Anonymkode: 8af41...2dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

I morgen.... fredag 22/11-19 skal min herlige og råkåte slanke kone med faste deilige bryster og former som en drøm... møte vår mannlige sexvenn igjen for å gi henne dobbel vaginal, dobbel anal, sprut i munnen (hun svelger selvsagt hver lille dråpe), massasje, blindfold og ørepropper så hun ikke vet hvem av oss som er hvor/i hvilket hull eller hånd, lunchpause fulgt av en ny runde... Disse treffene har vi 3 hatt i noen år, og det er ingen av gutta som er bifile - fokuset står 100% hos begge menn på å knulle henne så godt og intenst som hun vil - og gjerne enda lenger enn det... Hun elsker det, og har elsket det fra første gang vi prøvde med den samme mannen. Neste gang.. setter vi igang også med wetsex... det blir bare fantastisk! Det å starte med anal, kan gi veldig mange videre muligheter for de som elsker sex og ikke er redd for å bryte grenser... DET er vi et godt eksempel på 😉

Vi koseknullet i kveld... ikke lov å få orgasme... alt skal spares til i morgen... Gjett om vi gleder oss? 😛😛

Og JA,  vårt treff i morgen er 100% fakta - muligens til stor irritasjon for noen damer av det heller pripne slaget... DET er ikke vårt problem, heldigvis.. Anbefaler disse å lese Home & Cottage istedet for denne tråden 😜

Anonymkode: f3aac...919

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2019 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel ikke bare i islam man forventer at jentene skal være jomfruer når de gifter seg 🙂 Men siden du nevner islam så har jeg 2 muslimske venninner som i fortrolighet fortalte at de begge hadde oral og analsex med kjæresten så tøv kan det vel ikke være 😉 

Anonymkode: 8af41...2dc

Mye av årsaken til at MANGE muslimske jenter har analsex så det holder, ligger i at de aldri har blitt flasket opp med at alt innen sex som mannen liker er noe veldig negativt som jenter for all del må lage problemer med på alle tenkelige måter. Muslimske jenter gjør derimot som mannen vil - noe Norske jenter burde hatt vett til å kopiere. Dette betyr IKKE å være mannen underdanig, men å gi mannen all den sex og i de former han ønsker - og motsatt såklart. Det styrker forholdet noe enormt, og hva har man egentlig å tape - bortsett fra å få et fantastisk sexliv? Poenget: Det er kvinnens plikt å gi mannen den sex han ønsker så ofte han vil. Det er mannens plikt å gi kvinnen den sex hun ønsker så ofte hun vil. Man dauer ikke av det, faktisk 😉

Anonymkode: f3aac...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, tror jeg blir aseksuell. Så mye rart man må være med på. Ellers er vi pripne og kjedelige. Hva er galt med vaginal og oralsex? Med mye kos og kjærlighet. Enten vaniljesex, eller så klarer jeg meg uten sex. Som nevnt tidligere. Seksuelle preferanser må oppgis på første date. Så slipper man ubehagelige og uønskede situasjoner senere. 

Anonymkode: ea698...1e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...