Gå til innhold

analsex....

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Gjeste mann skrev:

Her har vi grunnleggende forskjellig oppfatning av hva god sex er.

Sex er noe man HAR sammen. Ikke noe man gir eller får.

Professor i ordkløyveri og innholdstomme uttalelser? 

Anonymkode: f3aac...919

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man skal la seg presse for å glede en mann. Mas om anal osv. Og alle stygge kommentarer om kvinner. All sutring om hvor fæle vi er. Og at vi er pripne og kjedelige hvis ikke dere får stappe penis i rumpa mi. Det er skikkelig turn off. Men nå er det jo litt spesielt med menn som henger på ett KVINNEFORUM.  i det virkelige liv har jeg god erfaring med snille menn. Ingen sutring og få stygge kommentarer. Ikke møtt en eneste som har noe ønske om anal, wetsex, rimming osv. Og jeg er straks 50 og har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16. 

Anonymkode: ea698...1e4

Er det ok for deg at menn jobber som sykepleier, eller at kvinner jobber som elektriker? Jeg lurer, for du ropte ut at dette er et kvinneforum. Kan du vise til en vedtekt i reglene på kg at dette forumet er forbeholdt kvinner?

Bør kvinner som er på jakt og fiskeforum få delta der?

Jeg registrerer forøvrig at du ikke svarte på spesielt det første og andre spørsmålet jeg stilte.

Anonymkode: 8294b...5e3

Skrevet
5 minutter siden, Gjeste mann skrev:

Her har vi grunnleggende forskjellig oppfatning av hva god sex er.

Sex er noe man HAR sammen. Ikke noe man gir eller får.

Jada... du ER helt super i norsk... INGEN slår deg 😂

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ok for deg at menn jobber som sykepleier, eller at kvinner jobber som elektriker? Jeg lurer, for du ropte ut at dette er et kvinneforum. Kan du vise til en vedtekt i reglene på kg at dette forumet er forbeholdt kvinner?

Bør kvinner som er på jakt og fiskeforum få delta der?

Jeg registrerer forøvrig at du ikke svarte på spesielt det første og andre spørsmålet jeg stilte.

Anonymkode: 8294b...5e3

Kvinneforum??? Der har den andre misforstått totalt. Dette forumet heter kvinneGUIDEN, og er det noen som trenger guiding om kvinner, så er det helt klart oss menn!

Skrevet

Jeg er så utrolig glad jeg har en partner som respekterer mine grenser, og når jeg sier nei. 

Anonymkode: a73be...1c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...