AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #61 Del Skrevet 19. oktober 2019 Vi har motorvarmeruttak i front og barnevogn i bagasjerommet, så den lappen ville jeg sett helt bort fra. Anonymkode: 3a326...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2019 #62 Del Skrevet 22. oktober 2019 På 19.10.2019 den 18.39, AnonymBruker skrev: Ingen kan pålegge deg hvordan du skal bruke en parkeringsplass du selv eier eller disponerer. Du kan parkere på tvers om så er, hvis det er plass til det. Sikkerhetsargumentet er bare tull. Hvis man må evakuere et borettslag, evakuerer man ikke i bil fra beboergarage, men tar seg ut til møteplass på egne ben. Om alle skulle løpe ned i garage og kjøre ut, ville det vært livsfarlig. Jeg tviler på at noe styre i et borettslag lovlig kan vedta i hvilken retning man skal parkere på egen plass i fellesgarage. Jeg ville sett helt bort fra den lappen. Anonymkode: 5c364...c25 For noe sludder. I ett br eier du ikke verken boligen din eller parkeringen din, du har disposisjonsrett, eier en andel og der stanser det. Vil du ikke innordne deg felleskapets regler? Da får du finne deg en enebolig. Anonymkode: 1b62f...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2019 #63 Del Skrevet 23. oktober 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: For noe sludder. I ett br eier du ikke verken boligen din eller parkeringen din, du har disposisjonsrett, eier en andel og der stanser det. Vil du ikke innordne deg felleskapets regler? Da får du finne deg en enebolig. Anonymkode: 1b62f...e1e Og hvis borettslaget skal legge føringer for disposisjonsretten, må de ha en berettiget interesse i føringene. Å uniformere hvilken vei man skal sette bilen er neppe noe som kan begrunnes på rimelig vis. Jeg eier allerede en enebolig, så den siste kommentaren din er meningsløs. Anonymkode: 5c364...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #64 Del Skrevet 31. oktober 2019 https://www.nrk.no/video/PS*186649 Anonymkode: db9ae...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 31. oktober 2019 #65 Del Skrevet 31. oktober 2019 På 19.10.2019 den 18.39, AnonymBruker skrev: Ingen kan pålegge deg hvordan du skal bruke en parkeringsplass du selv eier eller disponerer. Du kan parkere på tvers om så er, hvis det er plass til det. Sikkerhetsargumentet er bare tull. Hvis man må evakuere et borettslag, evakuerer man ikke i bil fra beboergarage, men tar seg ut til møteplass på egne ben. Om alle skulle løpe ned i garage og kjøre ut, ville det vært livsfarlig. Jeg tviler på at noe styre i et borettslag lovlig kan vedta i hvilken retning man skal parkere på egen plass i fellesgarage. Jeg ville sett helt bort fra den lappen. Anonymkode: 5c364...c25 Sikkerhetsargumentet er langt fra tull. Det er mye sikrere å rygge mot noe som står stille fremfor å rygge ut i kjørebanen. Det skjer mange fler ulykker når noen rygger ut fra en p-plass enn inn i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #66 Del Skrevet 1. november 2019 Rygger alltid inn på en parkeringsplass, bortsett fra når bilen må lades. Irriterer meg at ladeluka sitter foran på bilen. Mye enklere å rygge inn enn å rygge ut. Anonymkode: a5ece...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #67 Del Skrevet 1. november 2019 På 16.10.2019 den 15.19, Seileren skrev: Var det ikke en del av oppkjøringen din å rygge inn på en parkeringsplass? Jeg hadde kjøretimer hos to forskjellige kjøreskoler over lengre tid (tok meg 2 år å ta lappen på grunn av traumer, ikke på grunn av mangel på ferdigheter) og vi øvde aldri på rygging. Ikke en eneste gang. Ikke lukeparkering heller. På 16.10.2019 den 12.05, AnonymBruker skrev: Det er helt utrolig at du har førerkort, uten å kunne dette? Anonymkode: e48ab...c6e Jeg hadde planer om å rygge inn på parkeringsplassen under oppkjøringen. Jeg var på vei til å rygge meg inn så sier sensor "Du trenger ikke å gjøre det vanskelig for deg selv, bare kjør inn rett frem her" (altså kjøre inn og ikke rygge inn). Var litt småtrang parkeringsplass, så jeg måtte rette opp bilen 1 gang, og ikke bare rygge rett inn. Og nei, jeg strøk ikke på oppkjøring og det var ikke derfor sensor sa det. Jeg hater å rygge meg inn og jeg føler jeg har god nok kontroll når jeg rygger ut. Fordi jeg har liten bil med god oversikt. Er det større bil jeg kjører så må jeg rygge meg inn, fordi det er så dårlig sikt i bilen. Men jeg hater det og unngår det med all min makt. Jeg er flink til å rygge ut, men det er vanskelig å rygge inn og hjernen min fungerer ikke bak-frem på den måten, ifølge ene kjørelæreren jeg hadde, og hun sa det er mange som er slik og det er ikke noe galt med meg sånn sett. Det gjør meg ikke til en dårligere sjåfør for det og jeg er ikke utrygg på veiene på grunn av det. Anonymkode: 9879c...a66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå