AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #1 Skrevet 14. oktober 2019 Fader, blir så sur på meg selv!! Var på date i helga med en fyr som viste seg å være så sjukt bra. Tror jeg ble litt tatt på senga og ble veldig nervøs:( Idioten meg klarte å si så mye dumt og uflatterende om meg selv. Kommer garantert ikke til å høre noe:( Han har barn også, så han vil garantert ikke ha en som sier hun har dårlig konsentrasjon og gir opp lett. Whyyyy. Jeg føkker det alltid opp med de jeg potensielt ser for meg noe mer med! Klikker på meg selv. Takk for meg. Anonymkode: df50a...f5e 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #2 Skrevet 14. oktober 2019 Haha, unnskyld at jeg ler, men dette kunne så vært meg. Alle dater der jeg ikke er interessert går veldig bra, og mennene henger etter meg i månedsvis etterpå uten å ta et hint. Synes jeg daten virker interessant derimot, så går det litt over styr 😂 Jaja, følger meg på tråden for gode tips Anonymkode: dd778...df6 10
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #3 Skrevet 14. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, unnskyld at jeg ler, men dette kunne så vært meg. Alle dater der jeg ikke er interessert går veldig bra, og mennene henger etter meg i månedsvis etterpå uten å ta et hint. Synes jeg daten virker interessant derimot, så går det litt over styr 😂 Jaja, følger meg på tråden for gode tips Anonymkode: dd778...df6 Følger med* Anonymkode: dd778...df6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #4 Skrevet 14. oktober 2019 Men du kan alltids sende på en melding og forklare at du ble nervøs og klar over at du dreit deg ut. Mulig han synes det er litt søtt. Får ikke verre svar enn nei 😊 Anonymkode: dd778...df6 7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #5 Skrevet 14. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, unnskyld at jeg ler, men dette kunne så vært meg. Alle dater der jeg ikke er interessert går veldig bra, og mennene henger etter meg i månedsvis etterpå uten å ta et hint. Synes jeg daten virker interessant derimot, så går det litt over styr 😂 Jaja, følger meg på tråden for gode tips Anonymkode: dd778...df6 Hahahaha! Godt å høre vi er flere;) Jeg oog har det sånn!! Har to nå Takk, nå føler jeg meg bittelitt bedre😃 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du kan alltids sende på en melding og forklare at du ble nervøs og klar over at du dreit deg ut. Mulig han synes det er litt søtt. Får ikke verre svar enn nei 😊 Anonymkode: dd778...df6 Uff, jeg tenkte faktisk på det. Men venter litt til;) Men hvor idiotisk er det? 🤯 Anonymkode: df50a...f5e
Tran09 Skrevet 14. oktober 2019 #6 Skrevet 14. oktober 2019 Temmelig idiotisk, men også veldig menneskelig 😁 send han en melding du, forklar at du ble nervøs og skriv litt om hvordan du egentlig er som kontrast for det som ikke var sant. Det verste som kan skje er ett nei 😉 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #7 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg var på en date i sommer hvor jeg klarte å bli drita full på restaurant... Det du sa var barnemat i forhold. Anonymkode: a1198...070 8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #8 Skrevet 14. oktober 2019 Ja du, det kan være. En jeg traff snakka seg selv ned hele tida, og det var ikke attraktivt. Han kunne ikke lage mat, var ikke spesielt smart, ikke flink til å gi komplimenter, kunne ikke ordlegge sine følelser, var ikke observant, relativt naiv, ikke flink til å ta initiativ, kjøpe gaver, gratulere folk med dagen, i følge han selv.... Hva er greia? Da jeg møtte samboer, og ble helt bergtatt, så var det på med søthet og divafakter, fant ut for lenge siden at menn smelter når en dame ser seg sjøl i speilet og sier "wow jeg ser skikkelig bra ut nå". Ha litt stolthet, hvis du ikke er sikker på det gode du kan tilby noen andre, hvorfor gidder en å lete etter kjæreste i det hele tatt? Med det sagt, så er det nok ikke så fælt som du tror❤ generelt føler jeg at menn ikke overanalyserer ord så intenst som oss kvinns! Anonymkode: c2d6f...1b7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #9 Skrevet 14. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du kan alltids sende på en melding og forklare at du ble nervøs og klar over at du dreit deg ut. Mulig han synes det er litt søtt. Får ikke verre svar enn nei 😊 Anonymkode: dd778...df6 Enig i denne, men da bør du gjøre det raskt, ikke etter flere dager sånn at det liksom blir som noe du sender fordi han ikke har tatt kontakt. De fleste syns bare det er søtt å høre at andre blir litt stressa og usikker, og det er veldig normalt.🙂 Anonymkode: a6e97...d72 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #10 Skrevet 14. oktober 2019 Jeg har dritt meg ut på omtrent hver eneste date jeg har vært på. Blitt full, sagt mye dumt pga nervøsitet osv. Omtrent alle ville likevel møtes igjen, så tror ikke det gjør så mye så lenge det ikke er noe helt drøyt da 😅 Anonymkode: 0f81c...f4e 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #11 Skrevet 15. oktober 2019 Møttes dere veldig kjapt? Eller hadde dere litt dialog før dere møttes? Hvis det har vært litt dialog har han jo litt mere enn selve daten å gå ut fra, noe som trolig teller til din fordel dersom nervøsiteten tok deg 😉 Anonymkode: bd3cd...8de
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #12 Skrevet 15. oktober 2019 Problemet er jo at det er sant. Men jeg kunne jo ha venta litt med å si det;) Vi snakka litt sammen først, men tror ikke det er nok til å rette opp. Fortatt ikke hørt noe, og oddsen er meget lav. Dreit meg loddrett ut. Føler også han ble skuffa over utseendet mitt Anonymkode: df50a...f5e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #13 Skrevet 15. oktober 2019 Værste jeg har gjort var når daten inviterte meg hjem på biff og rødvin ...jeg spiste og drakk... å i senga etterpå klarte jeg å kaste opp kjøttbiter og rødvin over hele stasen hans🙈🙈🙈🙈. Men har truffet han etter d da. Faan så flaut selv om han si d ikke gjør noe og det du ikke har kontroll på må en tåle🙈🙈. Glemmer nok aldri den jeg i hvertfall Anonymkode: 00988...8e0 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #14 Skrevet 15. oktober 2019 34 minutter siden, AnonymBruker said: Problemet er jo at det er sant. Men jeg kunne jo ha venta litt med å si det;) Vi snakka litt sammen først, men tror ikke det er nok til å rette opp. Fortatt ikke hørt noe, og oddsen er meget lav. Dreit meg loddrett ut. Føler også han ble skuffa over utseendet mitt Anonymkode: df50a...f5e Jeg som ble dritings på restaurant i sommer. Jeg kan jo også nevne at han ble forbannet og ba meg dra hjem, mens jeg tryglet om at daten skulle vare litt lenger. Og han blokkerte nummeret mitt da jeg sendte unnskyldning dagen etter 😅 Anonymkode: a1198...070 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #15 Skrevet 15. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg som ble dritings på restaurant i sommer. Jeg kan jo også nevne at han ble forbannet og ba meg dra hjem, mens jeg tryglet om at daten skulle vare litt lenger. Og han blokkerte nummeret mitt da jeg sendte unnskyldning dagen etter 😅 Anonymkode: a1198...070 Poenget med å nevne dette er jeg skulle gitt mye for å ha gjort noe så uskyldig som det du gjorde, ts. Jeg har sagt verre ting enn det og blitt bedt ut igjen, så tror heller det var kjemien som var avgjørende for han enn hva du sa eller hvordan du så ut. Anonymkode: a1198...070 3
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #16 Skrevet 15. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som ble dritings på restaurant i sommer. Jeg kan jo også nevne at han ble forbannet og ba meg dra hjem, mens jeg tryglet om at daten skulle vare litt lenger. Og han blokkerte nummeret mitt da jeg sendte unnskyldning dagen etter 😅 Anonymkode: a1198...070 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Poenget med å nevne dette er jeg skulle gitt mye for å ha gjort noe så uskyldig som det du gjorde, ts. Jeg har sagt verre ting enn det og blitt bedt ut igjen, så tror heller det var kjemien som var avgjørende for han enn hva du sa eller hvordan du så ut. Anonymkode: a1198...070 Tusen, tusen takk for at du tar deg tid til å trøste meg! Så god du er 🥰 Jeg ville datet deg uansett hvor full du er;) Hahahahahah, huff! Må ha vært kjipt der og da, men en god historie i dag 😂 Synes han fyren høres ganske så kjip ut, like greit det ikke ble noe🥳 Anonymkode: df50a...f5e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #17 Skrevet 15. oktober 2019 Skriv en melding om at du syntes han hadde fin rumpe, eller noe kødd for å slette stemninga? 😛 Anonymkode: dcdb8...fb7
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #18 Skrevet 18. oktober 2019 På 14.10.2019 den 7.00, AnonymBruker skrev: Fader, blir så sur på meg selv!! Var på date i helga med en fyr som viste seg å være så sjukt bra. Tror jeg ble litt tatt på senga og ble veldig nervøs:( Idioten meg klarte å si så mye dumt og uflatterende om meg selv. Kommer garantert ikke til å høre noe:( Han har barn også, så han vil garantert ikke ha en som sier hun har dårlig konsentrasjon og gir opp lett. Whyyyy. Jeg føkker det alltid opp med de jeg potensielt ser for meg noe mer med! Klikker på meg selv. Takk for meg. Anonymkode: df50a...f5e Har dere hatt noe mer kontakt enda? Anonymkode: a1eb0...eec
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2019 #19 Skrevet 18. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere hatt noe mer kontakt enda? Anonymkode: a1eb0...eec Niks nada null tror enten det var framtoningen min, utseende eller en god blanding. Anonymkode: df50a...f5e
Gjest ByeByeLove Skrevet 18. oktober 2019 #20 Skrevet 18. oktober 2019 Ikke send melding med unnskyldning eller forklaring. Det er turn-off. Jeg gikk på en skikkelig smell med ei av dem jeg har likt best. Underveis i samtalen klarte jeg å referere til et bilde hun hadde på Facebook, som jeg hadde sneket meg innom, og ikke i profilen sin. Og det påpekte hun der og da. Jeg som hadde vært til frisøren, og alt mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå