Gå til innhold

Det nye snusboksdesignet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes snuserne og folk flest her inne på KG om designet? Personlig synes jeg de er fine og mindre sjenerende enn boksene var tidligere. Den stilrenheten som nå råder gjør snusning noe mer raffinert enn hva det var tidligere. 

Knasje farger som skriker mot deg er etter min smak mer tacky enn disse boksene er. 

Jeg vet at det ikke var hensikten Høye, men her har du virkelig motarbeidet deg selv  :)

Anonymkode: 01a4f...573

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt kjedelige og litt brysomme siden det tar mer tid å finne den riktige boksen som kunden(e) vil ha siden alt er likt. 

Helt klart mot sin hensikt, dette her. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SardintrollReturns skrev:

Litt kjedelige og litt brysomme siden det tar mer tid å finne den riktige boksen som kunden(e) vil ha siden alt er likt. 

Helt klart mot sin hensikt, dette her. :) 

Jepp. Det som irriterer meg med dette initiativet fra regjeringen er at det føles veldig invaderende i personlig frihet. Det at dette ble vedtatt at en høyreregjering er jo bare tragisk. Jeg har vært høyremann i mange år og jeg satte kaffen i halsen da VÅR regjering fant det nødvendig å bestemme designet på boksen på MITT stuebord.

Men som nevnt er boksene rett så fine de, så det er ikke det dette handler om. Individets frihet burde være en borgerlig fanesak, men er det ikke lenger. Nå er det mange grunner til at jeg ikke lenger er medlem i Høyre, dette blir bare et grelt eksempel på at Høyre er blitt svært sosialistiske. Ja, vi gir skattelette til privilegerte men det er alt som er igjen av høyrepolitikken dessverre.

Men tilbake til boksene. Jeg brukte tidligere en boks i tinn for å tilføre mer stil rundt snusingen i familiesettinger osv. Synes glorete bokser er kjempe tackey i fine middager osv så disse nye boksene overflødiggjør i så henseende behovet for boksen jeg tidligere brukte. Alt i alt er jeg fornøyd, men liker ikke formynderstaten selv høyre kjemper for. 

Individuell frihet er bare et tomt slagord for høyre og Frp dessverre. Avgiftene burde settes kraftig ned og folkeopplysningen burde settes enda mer på dagsorden.

Anonymkode: 01a4f...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper kun snus i Sverige, så flyr rundt med "tackye" bokser enda.

Er et menneske som ikke liker mye kontakt under handling, etter de nye boksene kom må jeg ved kjøp av snus i Norge, snakke mye med medarbeideren i kassa, da det jo er umulig å finne rett snus. Så den nye boksen medfører veldig mye ekstrarbeid for de i butikk. 

Anonymkode: 8cfe9...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...