Gå til innhold

Daten dro, har jeg gjort noe galt?

Fremhevede innlegg

Gjest singel1973
Skrevet

Jeg møtte for noen uker siden ei som var helt fantastisk via nettdating, vi møttes noen ganger og "alt" stemte, jeg følte det, og hun sa at hun følte det, at vi var "laget for hverandre". Så vi bestemte oss for å tilbringe en helg sammen hos meg. Vi hadde en helt fantastisk kveld og natt, men jeg merket litt "kulde" på morgenen og så sa hun, i kortversjon, "at det var for mye av det gode, og for utrolig til å være sant", hun sa også at hun håpet at jeg ikke trodde at hun utnyttet meg, vel akkurat det siste falt meg overhode ikke inn før hun sa det selv. Siden har jeg ikke hørt noe fra henne. Hvordan skal jeg tolke dette her? Ble jeg kun utnyttet for en natts moro, eller taklet hun ikke alt det hun opplevde med meg? Jeg kan jo legge til, at jeg kanskje var litt for diskret i min oppførsel, fortalte ikke for mye om min boform, men oppgav bare adressen. Hun virket litt "sjokkert" da hun kom inn, over hvor stort hus jeg hadde i et bedre strøk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpenbart trolletråd og Selvskryt

Anonymkode: 9dc59...2df

• Liker 7
Skrevet

Kontakt henne da vel! Mulig hun føler hun ikke passer; eller er god nok for din «din livsstil»? For mye selvskryt? Send en mld, snakk sammen. Hva er det verste som kan skje? 

Anonymkode: 0b337...dd2

• Liker 2
Skrevet
50 minutter siden, singel1973 skrev:

Jeg møtte for noen uker siden ei som var helt fantastisk via nettdating, vi møttes noen ganger og "alt" stemte, jeg følte det, og hun sa at hun følte det, at vi var "laget for hverandre". Så vi bestemte oss for å tilbringe en helg sammen hos meg. Vi hadde en helt fantastisk kveld og natt, men jeg merket litt "kulde" på morgenen og så sa hun, i kortversjon, "at det var for mye av det gode, og for utrolig til å være sant", hun sa også at hun håpet at jeg ikke trodde at hun utnyttet meg, vel akkurat det siste falt meg overhode ikke inn før hun sa det selv. Siden har jeg ikke hørt noe fra henne. Hvordan skal jeg tolke dette her? Ble jeg kun utnyttet for en natts moro, eller taklet hun ikke alt det hun opplevde med meg? Jeg kan jo legge til, at jeg kanskje var litt for diskret i min oppførsel, fortalte ikke for mye om min boform, men oppgav bare adressen. Hun virket litt "sjokkert" da hun kom inn, over hvor stort hus jeg hadde i et bedre strøk...

Hun er vel redd da, for at det er for godt til å være Sant. Tenker hun har dårlig erfaring fra før og distanserer seg for p unngå å bli såret

• Liker 2
Gjest ByeByeLove
Skrevet

La henne gå. Ustabil atferd. Ikke verdt det. Gå videre.

Gjest Warrior
Skrevet

Nei du har ikke gjort noe galt. Det er ikke alltid enkelt å forstå seg på folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...