Gå til innhold

Beste rollespill?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og dama prøver å utvide horisonten litt på den seksuelle fronten. Vi har aldri prøvd rollespill før, men har veldig lyst. Hva slags rollespill synes dere er mest turn-on, og har vært mest vellykket?

Anonymkode: 270e5...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kle dere ut som Tarzan og Jane og lat som dere er i jungelen.

1a5f5191226617b8ebf38c3e3b068096.jpg

Anonymkode: cb67d...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femworship. Hun inntar en dominant positur med noe sexy undertøy (evt naken), og du underdanig oppfører deg som om hver del av henne er det heiteste som finnes og som om hun er ditt oksygen. Det var bare noe vi bare prøvde engang og begge synes det var superdigg.

Vi falt så naturlig inn i rollene og likte hver vår del så mye at det var nesten komisk da vi fant ut at vi begge hadde kviet seg for å spørre den andre om vi kunne gjøre det igjen. Vi begge trodde den andre gjorde det mest for den andres skyld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksuelle rollespill mellom voksne mennesker er og blir infantilt og  dritkomisk - og kan selvsagt aldri bli turn on. 

Anonymkode: 23b44...e60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seksuelle rollespill mellom voksne mennesker er og blir infantilt og  dritkomisk - og kan selvsagt aldri bli turn on. 

Anonymkode: 23b44...e60

Hilsen Statsautorisert revisor (63)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er konas horekunde 😊

Avtaler på sms. Hun forteller meg at hun får en kunde på kvelden og blir opptatt. Rigger til på gjesterommet og tar imot kunden der. Hun får 500 i betaling for at det skal bli ekte...

Et litt artig krydder iblant...

Anonymkode: 7d053...dbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seksuelle rollespill mellom voksne mennesker er og blir infantilt og  dritkomisk - og kan selvsagt aldri bli turn on. 

Anonymkode: 23b44...e60

Kjedelig du er da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å en slags rollespill, han kler seg i strømpe og skjørt, så binder jeg han fast og så knuller han med dildo, og leker med hånden i rompa hans, han liker at jeg er streng

Anonymkode: 22934...ce2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi pleier å en slags rollespill, han kler seg i strømpe og skjørt, så binder jeg han fast og så knuller han med dildo, og leker med hånden i rompa hans, han liker at jeg er streng

Anonymkode: 22934...ce2

😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi pleier å en slags rollespill, han kler seg i strømpe og skjørt, så binder jeg han fast og så knuller han med dildo, og leker med hånden i rompa hans, han liker at jeg er streng

Anonymkode: 22934...ce2

Og etterpå så leker dere hvordan vaske hånden ren? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alterego666 skrev:

Hilsen Statsautorisert revisor (63)?

😂🤣 Riktig at jeg er voksen og høyt utdannet, men jeg er nok minst 15 år yngre enn deg:) Du minner meg mest om en av disse litt for gamle, krampaktig «frisinnede» swingersmennene, som det etterhvert er blitt populært å parodiere. Men hvis det funker for deg, vel bekomme :)

Anonymkode: 23b44...e60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har maktrollespill i og utenfor senga. Hovedtendensen er femdom hvor han sub'er til meg. Han knuller meg litt først mens han hvisker, "vil du ta meg sånn?" og "får jeg være jenta di?", og jeg svarer ja. Det synes vi begge er sexy. 

Så kler jeg på ham svarte stay ups-strømper, binder ham fast, slikker ham i rompa, bruker en dildo i rompa på ham og avslutter med masse glid og en strap on med stor kuk i rompa hans mens staken også får behandling. Han elsker å høre hvor flink han har vært til å ta imot. 

Anonymkode: d7954...ef2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂🤣 Riktig at jeg er voksen og høyt utdannet, men jeg er nok minst 15 år yngre enn deg:) Du minner meg mest om en av disse litt for gamle, krampaktig «frisinnede» swingersmennene, som det etterhvert er blitt populært å parodiere. Men hvis det funker for deg, vel bekomme :)

Anonymkode: 23b44...e60

Siden jeg er fordomsfri og du er fordomsfull, er jeg yngre enn deg selv om passet forteller en annen historie. Siden jeg ikke har fordommer mot deg, skal jeg ikke gi deg karakteristikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang jeg skulle ha doktor rollespill med exen.

Han var doktoren, og det første han sa var; Ja jeg har et kamera på pikken, og nå skal jeg sjekke om du er gravid.

Aldri blitt så fort avtent før. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fiskennemo skrev:

Husker en gang jeg skulle ha doktor rollespill med exen.

Han var doktoren, og det første han sa var; Ja jeg har et kamera på pikken, og nå skal jeg sjekke om du er gravid.

Aldri blitt så fort avtent før. 😂

Har nå mye fine kostymer selv, men det er sykepleier som er den beste og letteste. Bare la mannen slappe av mens jeg steller han. 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, fiskennemo skrev:

Husker en gang jeg skulle ha doktor rollespill med exen.

Han var doktoren, og det første han sa var; Ja jeg har et kamera på pikken, og nå skal jeg sjekke om du er gravid.

Aldri blitt så fort avtent før. 😂

Herregud. Må si enkelte av dere antenner raskt.

Det sagt, jeg skulle likt å hatt han inni meg FØR et sånt utsagn. Da kunne han ha funnet ut hvordan det kjennes å være inni en dame med latterkrampe.

Anonymkode: fbfec...e28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Herregud. Må si enkelte av dere antenner raskt.

Det sagt, jeg skulle likt å hatt han inni meg FØR et sånt utsagn. Da kunne han ha funnet ut hvordan det kjennes å være inni en dame med latterkrampe.

Anonymkode: fbfec...e28

*avtenner

Anonymkode: fbfec...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alltid rollespill har hørtes superpirrende ut, men alltid tenkt at det må være veldig kleint å gjennomføre. Men min nåværende kjæreste har litt skuerspillerbakgrunn og er veldig selvsikker i alt han gjør. Så når han går inn i politirollen, massørrollen eller dominant finansmann-rolle så blir det faktisk ikke kleint i det hele tatt. Bare sykt digg, og selv om jeg kniser og ler underveis så er han helt inn i karakteren sin, og det ELSKER jeg🙈🙈  så joda, rollespill går an. Og man trenger ikke kostyme heller😅

Anonymkode: 8fc39...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...