AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #21 Skrevet 15. oktober 2019 Ja. Ble masse banket som barn. Skikkelig sadistisk vold. Tror ikke alle blir slått like brutalt i innvandrerfamilier, man skiller mellom mild og grov oppdragervold. Er en satans uting uansett. Vi ligger jo 2-3 generasjoner etter vestlig standard for barn, kvinner og homofile. Anonymkode: e74d8...6bd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #22 Skrevet 15. oktober 2019 Mamma vokste opp på 60 tallet og forteller om at da var det vanlig å få slag med belte eller lignende på ræva når de hadde lagd mye trøbbel. Ørefik og lugging var også til stede. Et dask her og der. Selv vokste jeg opp på 90 tallet, men mamma slo aldri. bestemor derimot kunne bli litt fysisk når hun var på besøk, men det var slik hun vokste opp og var vanskelig endre seg for henne. Jeg ble født Norge, men familien er polsk da. Anonymkode: 26a33...761
UkjentN Skrevet 15. oktober 2019 #23 Skrevet 15. oktober 2019 Faren min er iraner, og moren min norsk. Jeg tror jeg aldri har opplevd å bli slått av hverken pappa eller mamma, men jeg har et lite minne om at jeg en gang ble dratt inn på soverommet med mamma og pappa, og at de spanket meg litt på baken. Husker dog ikke hva jeg hadde gjort, eller om dette minnet stemmer. Jeg opplevde aldri vold liksom!
UkjentN Skrevet 15. oktober 2019 #24 Skrevet 15. oktober 2019 (endret) Jeg syns ingenting om å slå barn, da det bare skaper traumer, uten at barna forstår hva de blir slått for. Det er helt idiotisk forelderoppførsel. MEN, jeg syns foreldre kan bli strengere enn det som er normen fortiden. Type "Man skal ALDRI slå et barn." ogsånn. Jeg er usikker på om jeg ikke kommer til å daske til barnet mitt, dersom de går rundt og kaller kassadamene for feite, og slår valpen til vennen sin. På et nivå mener jeg en forelder virkelig bør stå sterkere som forelder, og virkelig ta tak i barnets oppførsel og vise at det de gjør ikke er greit. Jeg tror det er altfor mange av de "djevelungene" som har foreldre som A: Ikke har fokus på barna sine, og B: Ignorerer faktum om at barnet dems oppfører seg forferdelig. En forelders oppgave er ikke å bli likt av sin 13år gamle datter, som vil hate faren sin om han sier "Nei" når hun spør om å få bli med en 19år gammel gutt på en kjøretur i bilen hans. Barnet vil kanskje si de hater foreldrene der og da, men som voksen vil de sannsynligvis både være i en bedre situasjon, og ha forståelse for hvorfor foreldrene gjorde som de gjorde selvom det gjorde at de ble "hatet" Endret 15. oktober 2019 av UkjentN
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #25 Skrevet 15. oktober 2019 Etnisk norsk. Slått så blodet spruta på tidlig 90tallet. Anonymkode: 82b34...42d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #26 Skrevet 15. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mamma vokste opp på 60 tallet og forteller om at da var det vanlig å få slag med belte eller lignende på ræva når de hadde lagd mye trøbbel. Ørefik og lugging var også til stede. Et dask her og der. Selv vokste jeg opp på 90 tallet, men mamma slo aldri. bestemor derimot kunne bli litt fysisk når hun var på besøk, men det var slik hun vokste opp og var vanskelig endre seg for henne. Jeg ble født Norge, men familien er polsk da. Anonymkode: 26a33...761 Bestemor kunne bli fysisk? 😮 er ikke bestemødre typisk gamle? Anonymkode: d42c2...358
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2019 #27 Skrevet 15. oktober 2019 Jeg forstår ærlig talt ikke poenget med å slå noen. HVa skal det liksom oppnå??? Sånne folk burde ikke bli foreldre, og det er min mening. Det finnes andre måter å lære folk at ting ikke er ok, ikke gjør sånn er du snill osv. Derfor man har en stemme, for å kommunisere. Anonymkode: d42c2...358
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå