AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Skrevet 13. oktober 2019 Hele uken som leder opp til at jeg får mensen har jeg en voldsom matlyst. Da elsker jeg mat og vil spise mye. Så med én gang jeg begynner å blø, så forsvinner det og mat blir noe jeg må presse i meg. Finnes ikke matlyst der overhodet. Noen andre som har det sånn? Inntrykket jeg sitter med er jo at selve mensen får kvinner til å ville spise mye godt, spesielt sjokolade, is osv. Det er liksom sånn det er og skal være. Men jeg har aldri lyst på det når mensen faktisk er i gang. Anonymkode: 46edb...262
Gjest Krampus Skrevet 13. oktober 2019 #2 Skrevet 13. oktober 2019 Sånn er jeg og. Når jeg har mensen så er jeg oppblåst og ekkel og tanken på mat er slitsom. Men rett før mensen så har jeg masse energi og kunne spist en hel butikk+en hest.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #3 Skrevet 13. oktober 2019 Samme her. Det er mens jeg er premenstruell jeg har lyst på allting. Anonymkode: 40bf8...6ad
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #4 Skrevet 13. oktober 2019 Dette er helt normalt Anonymkode: 09e8c...d72
DavinaWin Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 Jeg er også sånn. Har også lagt merke til at jeg er ekstremt sulten under eggløsning, uten at jeg vet hvorfor🧐
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå