Gå til innhold

Dilema ang mann!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har møtt en flott og hyggelig mann. Datet i ca 3 mnd. Liker han, men hadde ønsket at den siste følelsen skulle komme. Er ikke forelsket. Skulle vist hvor mye jeg ønsker å være det i han. Så er det og dillema at jeg har vært alene i mange år nå funnet han og liker godt å ha en å finne på kjekke ting med og god sex. 

Hva ville du gjort i denne situasjonen? Og er det dårlig ovenfor han? Utnytter jeg han? 

Anonymkode: 428f8...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en flott og hyggelig mann. Datet i ca 3 mnd. Liker han, men hadde ønsket at den siste følelsen skulle komme. Er ikke forelsket. Skulle vist hvor mye jeg ønsker å være det i han. Så er det og dillema at jeg har vært alene i mange år nå funnet han og liker godt å ha en å finne på kjekke ting med og god sex. 

Hva ville du gjort i denne situasjonen? Og er det dårlig ovenfor han? Utnytter jeg han? 

Hadde håpt på noen synspunkter her. Takk! 

Skrevet (endret)

Utnytte er å trekke det langt. Du prøver jo virkelig å få det til, gjør du ikke? At følelsene ikke kommer er jo ikke noe du kan trylle fram. Jeg synes det er bra av deg at du prøver. 

Men ærlighet varer lengst. Du burde snakke med han om det. Si det akkurat slik det er. Så blir det opp til han hva han vil gjøre. Enten å takker han nei til deg videre, eller tar til takke med det han får av deg nå og er tålmodig videre. 

Er han virkelig interessert i deg, velger han garantert det siste ;) 

Endret av Juks
Skrevet

3 måneder er ikke lang tid. Senk skuldrene, nyt mannen og la følelsene komme naturlig etter hvert som dere blir kjent. 

Kanskje kommer ikke forelskelsen uansett, men da har du gitt deg selv muligheten til å funne ut av det med denne flotte mannen.

Så lenge du er ærlig med både deg selv og han om hvordan du føler, så syns jeg absolutt at det er verdt å gi dette litt mer tid. 

Lykke til! 

• Liker 2
Skrevet

Takker for svar her 😊

Vi har ikke snakket om hvor vi er og hva vi føler så han vet ikke dette. Han har heller ikke sagt noe, men vi har vært med hverandre når vi kan. 

Hadde som sagt håpt den siste følelsen kom. 3 mnd er ikke så lenge for blir ikke så ofte pga barn. Men liker han ihvertfall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...