Gå til innhold

Når man blir invitert med +1


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man velge hvem man vil ta med da? Kan jeg ta med en søster?

Anonymkode: a9eab...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

+1 er nok tiltenkt kjæreste. Jeg syns ikke det er greit å bare ta med hvem som helst uten å spørre brudeparet først

Anonymkode: 28c69...5b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør bruden. Jeg hadde ikke så mange gjester som ikke hadde kjæreste, men de som ikke hadde fikk invitasjon med +1. Så kunne de ta med en om de ville, jeg vet at jeg selv hadde syntes det var ubehagelig å gå i et bryllup når alle var i par. Min bror f.eks tok med seg en venninne jeg også kjenner godt, så det ble veldig hyggelig😊

Anonymkode: 6402f...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det var veldig nice i et bryllup jeg var i som singel, når opptil flere hadde tatt med seg en venn som sin +1. Det gjorde at vi ble en større singelgjeng som hadde det skikkelig gøy sammen. Ikke fordi man ikke kan ha det gøy sammen med par, men man klikker jo ofte bedre med personer i samme livssituasjon. 

Så dette hadde i hvert fall jeg som brud gitt grønt lys for til mine gjester, viktig at de er maksimalt komfortable og har en fin kveld! Har jeg råd til at folk kan ta med samboer som jeg ikke kjenner, så har jeg råd til at de kan ta med en venn som jeg ikke kjenner også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...