Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2005 #41 Skrevet 23. mai 2005 1. Hvor mye søvn trenger du? A, B-menneske? Hvor mye sover du vanligvis? A-menneske som sover 7 timer 2. Hvordan er sengetøyet ditt? Tykk, tynn dyne? Hvor mange puter? Tykk 220 dyne og en tynn pute 3. Hvordan ligger du når du legger deg? Hva er favorittstillingen? Hvordan våkner du? Legger meg som en mumie i sovepose, våkner i fosterstilling 4. Hvordan er sengen din? 180X200 rammemadrass 5. Husker du drømmene dine? Har du et aktiv drømmeliv? Jepp og jepp 6. Hva sover du i? Pysj, naken, sokker, nattkjole? Truse Må ha det møøøøøørkt og kaldt på soverommet
Cherie Skrevet 24. mai 2005 #42 Skrevet 24. mai 2005 Skal vi se 1. Hvor mye søvn trenger du? A, B-menneske? Hvor mye sover du vanligvis? Jeg vil gjerne ha 8 timer på øyet som det heter, men det blir gjerne 6. Skal man kun se på sovemønsteret mitt er jeg nok et A-menneske. Men det er heldigvis både jeg og sambo. 2. Hvordan er sengetøyet ditt? Tykk, tynn dyne? Hvor mange puter? Vinterdyne om vinteren. Sommerdyne eller bare laken om sommeren. Tykk pute. 3. Hvordan ligger du når du legger deg? Hva er favorittstillingen? Hvordan våkner du? Jeg elsker å ligge på magen litt vendt mot venstre med den ene foten krøket opp på midjenivå. Eller jeg ligger på min venstre side. Våkner som regel på mun høyre side eller på ryggen. Har jeg hatt senga for meg selv har jeg en tendens til å våkne på diagonalen eller helt på tvers. 4. Hvordan er sengen din? Sengen er en jernseng med rammemadrasser i 2x90 og 2m lang. Anbefales ikke med to madrasser på dette viset. Våkner ofte i sprekka mellom dem og er ganske stiv i ryggen. MEN holder man seg unna sprekka er senga knall.... 5. Husker du drømmene dine? Har du et aktiv drømmeliv? Om jeg våkner og sovner igjen på morgenen husker jeg drømmene fra den siste søvne godt. Når dette ikke skjer kjenner jeg bare at jeg har drømt en ekkel følelse inni meg. Jeg har tydligvis ganske intense drømmer til tider for jeg kniper hendene sånn at jeg våkner med fem neglemerker inni hver hånd.. 6. Hva sover du i? Pysj, naken, sokker, nattkjole? Helst som jeg er skapt, men noen ganger må man minumum ha truse...uvist av hvilken grunn. Når det blir bikkjekaldt må jeg har t-skjorte og ullsokker i det jeg legger meg. Sokkene forsvinner rask da... takler ikke sove i sokker må vite...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå