AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #41 Skrevet 13. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, det var jeg som skrev at jeg hadde vært på Cuba og opplevd dette. Jeg syns det var et forjævlig sted, der mannfolka hadde elendige holdninger mot kvinner. Og det var ikke bare noen få menn som sa til meg og venninna mi at damer over 25 var verdiløse, fikk høre det av så utrolig mange vi snakket med. Til og med menn på 60+. Vi var vel 28 da vi var der, så det er 10 år siden. Det vil si at nå er vi fullstendig verdiløse for menn og kan bare dø egentlig Stakkars damer som bor på Cuba sier jeg bare. Anonymkode: f8db6...7c7 Det er helt sykt at det er så vanlige holdninger der. Å bare behandle mennesker som et objekt... Æsj sier jeg bare. Og de grisene er som vanlig uten selvinnsikt. Takk for ditt innspill. Anonymkode: bdf05...62f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #42 Skrevet 13. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva hvis alle menn syns du er søppel da? Skal vi kvinner reise til Thailand og kjøpe oss en ladyboy? Så mye penger har ikke jeg hvertfall. Anonymkode: f8db6...7c7 🤨😆 Anonymkode: bdf05...62f
Medisinsk bruker Skrevet 13. oktober 2019 #43 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jo, selvfølgelig. Dette høres ut som mannsdominerte land. Og når det kommer til kvinner i de landene, så handler det bare om sex. I en del land, blir kvinner bare sett på som objekter uten hjerne. Og menn flest vil jo helst ha sex med kvinner under 25 år, uansett hvor gamle de selv er. 🤢 Anonymkode: 9c767...126 Det er voksne menn som søkes opp av yngre jenter. Det er en trend på nett. Voksne jenter bør få velge det selv.
Trøndere1 Skrevet 13. oktober 2019 #44 Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor dør mange så tidlig der? Jeg har hørt om dette faktisk... Men ikke funnet noe god forklaring utenom økonomi. Men det gir ikke så mye mening heller da det er mange land som er mye fattigere og hvor folk lever leeenge. Hva skjer med de som ikke finner noen før 30 der? Får de ''usynlige'' krefter? 😄 Anonymkode: bdf05...62f Det er to ord. Arbeidsledighet, vodka. 1
Medisinsk bruker Skrevet 13. oktober 2019 #45 Skrevet 13. oktober 2019 Det er en klar trend på Internett. Yngre jenter søker etter eldre menn. Moraltyrraniet har ødelagt livet til mange nordmenn.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #46 Skrevet 13. oktober 2019 I noen land er andelen ungkarer økende. Blant annet her i Norge er det også det og i flere land blir jentebarn valgt bort. Så sitter man igjen med masse enslige menn. Så kanskje man ikke skal være så opptatt av alderen på dama når man sitter der som 40+-åring og fortsatt er singel. Det er veldig lett å si at unge kvinner er mye mer attraktive, men så er det slik at mange menn ikke har sjans på de. I tillegg så vurderer man vel slike ting annerledes når man ser etter en partner. Jeg synes bare det er ironisk med slike holdninger når mange menn ikke finner seg partner engang. Anonymkode: ad80a...187 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #47 Skrevet 13. oktober 2019 Dette er jo veldig patriarkalske land, hvor det forventes at man etablerer seg tidlig, og ikke noe vi vil sammneligne oss med. Har møtt flere kvinner fra øst-europa (baltiske land, russland, polen) som flyttet vestover i midten av tjueåra fordi de ville leve litt før de fikk mann og barn, og dermed falt helt utenfor sosialt. Anonymkode: dbe74...259 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #48 Skrevet 13. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: I noen land er andelen ungkarer økende. Blant annet her i Norge er det også det og i flere land blir jentebarn valgt bort. Så sitter man igjen med masse enslige menn. Så kanskje man ikke skal være så opptatt av alderen på dama når man sitter der som 40+-åring og fortsatt er singel. Det er veldig lett å si at unge kvinner er mye mer attraktive, men så er det slik at mange menn ikke har sjans på de. I tillegg så vurderer man vel slike ting annerledes når man ser etter en partner. Jeg synes bare det er ironisk med slike holdninger når mange menn ikke finner seg partner engang. Anonymkode: ad80a...187 I Norge er kjønnsfordelingen ca 50/50. (Siste års masseinnvandring av hovedsaklig unge menn ikke medregnet). Hvordan kan det da være flere ungkarer enn ungkarskvinner? Det må sitte like mange gamle og ensomme damer rundt om, om ikke fler. Anonymkode: 45b84...ad0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #49 Skrevet 13. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo veldig patriarkalske land, hvor det forventes at man etablerer seg tidlig, og ikke noe vi vil sammneligne oss med. Har møtt flere kvinner fra øst-europa (baltiske land, russland, polen) som flyttet vestover i midten av tjueåra fordi de ville leve litt før de fikk mann og barn, og dermed falt helt utenfor sosialt. Anonymkode: dbe74...259 Patriarkalske? Eh, mange kvinner fra de landene du nevnte har også høy utdanning. Så det stemmer vel ikke helt... Anonymkode: bdf05...62f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #50 Skrevet 13. oktober 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: I Norge er kjønnsfordelingen ca 50/50. (Siste års masseinnvandring av hovedsaklig unge menn ikke medregnet). Hvordan kan det da være flere ungkarer enn ungkarskvinner? Det må sitte like mange gamle og ensomme damer rundt om, om ikke fler. Anonymkode: 45b84...ad0 Det står litt om det her: https://www.ssb.no/befolkning/artikler-og-publikasjoner/_attachment/341883 Der står det at andelen menn som bor alene er høyere enn for kvinner frem til de er 66 år, men etter det er det flere kvinner siden kvinner lever lenger enn menn. Andelen menn som er barnløse øker og det er vel flere grunner til det. Så kanskje fokus burde være på det, heller enn hvor lite attraktive kvinner over 25 er. Anonymkode: ad80a...187
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #51 Skrevet 13. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hva hvis alle menn syns du er søppel da? Skal vi kvinner reise til Thailand og kjøpe oss en ladyboy? Så mye penger har ikke jeg hvertfall. Anonymkode: f8db6...7c7 Har du virkelig ikke 50 kroner? Anonymkode: 6e766...5ab
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #52 Skrevet 13. oktober 2019 Kjære TS, vet du ingenting om verden? Snart spør du vel om det er sant at å kjøre bil virker inn på kvinners fruktbarhet, for det har jo en venn som har vært på reise i Saudi-Arabia hørt. Anonymkode: cb724...15b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #53 Skrevet 13. oktober 2019 Det er da ikke så mange år siden kvinner over 25 var leftovers her også. Var man 30, ugift og barnløs var det meste av håp ute. Da var man en peppermø og en gammel tante. Anonymkode: e4136...5ef
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #54 Skrevet 13. oktober 2019 I land der jenter giftes bort og får barn før de er 16 år blir selvsagt 25-åringer sett på som leftovers. De er de ingen av de creepy mennene på 40 ville ha. Anonymkode: f9f16...701
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #55 Skrevet 13. oktober 2019 Helt uenig. Hadde kanskje skjønt det om det hadde vært 35 og middelaldrende. Anonymkode: 8c7d3...8e6
herzeleid Skrevet 13. oktober 2019 #56 Skrevet 13. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Leste noen som skrev at de hadde vært i et land hvor kvinnene over 25 var verdt mindre.. Hvorfor det? Jeg synes det er rart at det finnes steder hvor dette er normen. Leste f.eks at i visse land blir kvinner over 25 sett på som ''leftovers''. Er ikke alle mennesker verdt noe uansett alder?? Anonymkode: bdf05...62f Alle er verdt noe selvfølgelig, men samtidig er det jo en rekke faktorer som påvirker vår "verdi" på partnermarkedet, og det å være ung og attraktiv er nok en temmelig viktig faktor, særlig for kvinner. Jeg vet ikke helt hvor grensen på 25 kommer fra, men i en del land er jo folk "voksne" veldig mye tidligere og lever veldig mye kortere. I et land som Afghanistan, der forventet levealder er 63 år og det er ekstremt begrenset med utdanning og skolegang vil gjerne en person på 25 ha levd som voksen en del år og forventes nok derfor å ha slått seg ned. I slike land blir 25 ganske gammelt, mens det her hos oss er ungt og helt i starten av livet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå