AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #1 Del Skrevet 13. oktober 2019 Hvis jeg jogger ca 1/2t hver dag, vil det da merkes noe på kroppen min? tar alltid noen øvelser når jeg kommer hjem fra turen, planken osv. Har lagt på meg 4kg den siste måneden og det merkes på klær. Folk sa blindtarmen ikke hadde noen funksjon, men etter at jeg fjernet den har jeg spist som en hest. Hatt en voldsom matlyst. buuhu... Anonymkode: 2f546...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #2 Del Skrevet 13. oktober 2019 Det blir 30-40 km i uken, og det vil du nok merke på kroppen. Men matlysten din vil neppe bli mindre av daglig trening, så det er kostholdet du må jobbe med først og fremst. Anonymkode: c604e...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 17. oktober 2019 #3 Del Skrevet 17. oktober 2019 Du har gått opp 4 kg den siste måneden, men det sier ingenting om kroppen din. Har du vært undervektig og uten matlyst tidligere, og nå gått opp 4 kg, så er det sannsynligvis bare positivt, og du bør vurdere om du trenger psykisk hjelp, for du kan ha en spiseforstyrrelse. Hvis du derimot er overvektig fra før, og i tillegg har lagt på deg 4 kg, så må du først jobbe med kostholdet. Deretter se på aktivitetsnivået. Og om du er totalt inaktiv nå, kan et par gåturer i uken være nok den første tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 17. oktober 2019 #4 Del Skrevet 17. oktober 2019 På 13.10.2019 den 9.08, AnonymBruker skrev: Hvis jeg jogger ca 1/2t hver dag, vil det da merkes noe på kroppen min? tar alltid noen øvelser når jeg kommer hjem fra turen, planken osv. Har lagt på meg 4kg den siste måneden og det merkes på klær. Folk sa blindtarmen ikke hadde noen funksjon, men etter at jeg fjernet den har jeg spist som en hest. Hatt en voldsom matlyst. buuhu... Anonymkode: 2f546...bf0 Ja, man vil se friskere og mer sporty ut. Føle seg mye bedre til sinns, og møte dagen mye mer positivt. Jeg prøver selv på det, og de dagene jeg klarer det, gjør så mye bedre med både selvfølelsen og utstrålingen deretter. Men hvis du vil gå ned i vekt, må du også la være med å spise mer fordi du jogger og tar øvelser. Det er lett for at man tillater seg mer mat når man trener, eller føler at man blir mer sulten. Viktig å spise, men ikke nødvendigvis så veldig mye mer fordi man trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2019 #5 Del Skrevet 17. oktober 2019 Jeg gikk ned tre kilo ved å løpe 15 min tre ganger i uka i kort tid. Er ikke mye som skal til. Anonymkode: b8127...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
retrej Skrevet 18. oktober 2019 #6 Del Skrevet 18. oktober 2019 Du vil nok merke at du blir sliten i bena over tid.. Pass på å ikke gå for hardt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå