Zena Skrevet 9. mars 2002 #21 Skrevet 9. mars 2002 Har ikke helt skjønt gravering inni ringene, jeg..... MEN hvis vi skal ha tekst inni, skal det stå "kjærligheten..." i min, og "...overvinner alt" i hans. Våre navn og bryllupsdato kommer vi forhåpentligvis ikke til å glemme, så teksten vil kun være symbolsk. Hos oss er det bare jeg som bærer forlovelsesring, og vi skal lage nye ringer til bryllupet.
Flo* Skrevet 9. mars 2002 #22 Skrevet 9. mars 2002 I min giftering står det : DER DU ER - og i hans står fortsettelsen : - VIL JEG OGSÅ VÆRE. Ingen datoer, bare et symbol at de to ringene og vi bør være sammen for å få en mening.
fruenge Skrevet 9. mars 2002 #23 Skrevet 9. mars 2002 Sol Det er ikke sånn at noen ringer er mer riktig enn andre når det gjelder vielse. Alliansering er mye brukt som forlovelsesring, og ikke alltid får mannen da en ring. Jeg fikk velge min forlovelsesring og valgte alliansering og min kjøre var ringløs. TIl bryllupet satte vi på oss like ringer. Hvis du absolutt må ha ringen på fingeren til seremonien (er jo en fin morgengave *S*) så kan du jo bare sette forlovelsesring på fingeren hans.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #24 Skrevet 10. mars 2002 Det flotteste jeg har sett inngravert i ringene er " My everything Navn Dato" Det skal jeg ha
Montezuma Skrevet 11. mars 2002 #26 Skrevet 11. mars 2002 Hvis man har lange navn, og det er litt dårlig plass i ringen, kan man da slipe bort stempelet? Vi skal ha diamantaer, for søren, det kom jeg på nå! De vil også ødelegge for mer skrift inni. Vi har "Din Per/Kari 03.09.99", og skulle legge til bryllupsdatoen. Men det blir jo liten plass til en ny dato........ Hva gjør vi da? Enig med Ragnhild, at den engelske varianten hørtes snål ut. Men synes samtidig at den spanske hørtes litt romantisk ut..... Eller er det best å holde seg til norsk uanset? Hmmmmmmm..........12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå