Mann182 Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Hei Jeg traff en veldig pen jente tidligere i sommer som jeg har hatt mye kontakt med (på snap). Vi har hatt laaaange dype samtaler sammen på snap og hun virker som en veldig oppegående jente. Vi bor 1t unna hverandre. Ble litt lei chatting etterhvert og jeg ville møte ho. Det tok flere helger før vi møttes da jeg jobber mye og hun er endel opptatt (selv om hun er sykemeldt). Etter mye om og men fikk vi til en liten gåtur sammen. Praten gikk lett, vi hadde det koselig og begge var enige om at møtet var vellykket og vi ville møtes igjen. Desutten var hun utrolig pen! Så var det pån igjen med snap. Jeg ble lei igjen å jeg forslo om vi heller kunne ringes litt fremmover. Høfflig som jeg er har jeg spurt henne om det er greit før jeg ringer men hun skyller gang på gang at hun har vondt i hodet og er sliten, dermed ingen prat. Hun har hatt kysse syken tidligere, men ikke nå. Hun orker å trene, lufte hunden hver dag, kurs og annet. Det er likssom vanskelig å få til en vanlig tlf samtale. Jeg spurte henne på mandag forrige uke om vi kunne finne på noe denne helga. ”Det burde gå bra sa hun” og når jeg spurte henne i går om hun var fortsatt interessert i å finne på noe i dag så svarte hun at jeg burde ha sagt ifra tidligere for nå hadde hun allerede planer (konsert). Jeg svarte med at ”jeg spurte deg på mandag forrige uke, husker du ikke det?” Jo hun husket det nå når jeg nevnte det men siden jeg ikke hadde sagt noe mer om det utover uka så hadde hun ikke tenkt noe mer over det. Hun kom ikke med forslag om søndag f.eks (i morgen). Som dere ser over så er alt annet enn chatting på snap ganske vanskelig. Hun skriver veldig godt, skryter noe enormt av meg. At jeg er flink og at jeg ser utrolig bra ut. En skjelden gang skriver hun at vi må møtes snart og gå lang tur, klatre i klatrepark og annet. Men hun tar aldri initiativ til å ringes eller fasktisk planlegge et ekte møte. Er alltid jeg som må spørre om møter og tlf samtaler. Jeg går likssom uke etter uke og håper vi får til noe men blir stadig skuffet. Jeg vet hun er på tinder fortsatt (det er jeg også) da hun matchet med kompisen min mens jeg hadde kontakt med ho. Det sa jeg ifra om og hun slettet han tvert. Hva tror jeg?: Jeg tror hun syns jeg er pen og ordentlig og at hun faktisk liker meg, men jeg tror jeg desverre blir ”benket” (Emosjonell manipulering for å holde noen interessert). At jeg er en slags backupgutt mens hun venter på noe bedre som dukker opp, eller at hun allerede har godt kontakt med noen andre. Er nok mye skryt som bare er tomme ord, får jeg følelsen av. Det sier magefølelsen min hvertfall. Ser snap streaken hennes vokser noe voldsomt om dagen også. Hva tror dere? Er jeg totalt blind og bortført av denne pene jenta som har overtaket på meg? Er jeg ”Benket” ? Ser jo veldig sånn ut spør du meg. Hvis dere mener jeg er det, hvordan ville dere gått frem og fortalt henne hva jeg føler? Jeg tenker at jeg ikke orker dette mye mer. Men jeg kunne godt tenkt meg å faktisk skrivd noen torden ord om hva jeg føler slik at hun faktisk får følelsen av at jeg straks går min egen vei, hvis hun ikke skjerper seg. Jeg har en følelse om at hun er redd jeg forlater ho. Og hvis det blir for mye og hun sier at da er det best vi går hver vår vei så får det bare bli slik. Synd det er slik når jeg ENDELIG møter noen jeg faktisk er tiltrukket av =/ Hilsen en sliten og lei kar.
visp Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Om jeg liker noen har jeg jo lyst til å prate med han og møte han. Det er ganske så sikkert at hun ikke føler det samme som deg, så det beste for deg er å gå videre. Jeg ville heller ikke fortalt henne hvordan du føler det; det merker man. 1
Vifsla Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Jeg tror du har rett, og jeg tror du kan finne bedre enn henne. Hvis jeg var deg hadde jeg bare sendt en melding og sagt rett frem at dette ser ikke ut til å føre til noe mer, så du vil heller konsentrere deg om å finne en som du kan innlede et forhold til, også ønsker du henne lykke til videre. 3
Mann182 Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2019 Det beste er nok å gå videre ja =/ Jeg har tolmodighet til 1000 (selv om den begynner å tære på nå) men jeg vil allikevel forklare ho hva jeg føler og så får hun et valg. Enten så er det stop eller så er det go, så får jeg se hva utfallet blir. Sier jeg at nå er det nok og takker for meg så har jeg tapt på en måte, da er det bare å begynne å se etter andre damer (noe jeg er lei av nå ) De gangene vi har pratet i tlf så har vi pratet over 1t hver gang, og gåturen var veldig fin. Hadde man lagt sammen alle de lange tekstene vi har skrevet til hverandre på snap så hadde det seriøst blitt en bok(Unormalt lange meldinger med denne jenta). At hun er uinteressert kan hun umulig være ellers hadde hun ikke lagt all den tiden i meg, men at hun er super interessert kan hun heller ikke være. Må være noe som holder ho igjen. Jeg er litt der at jeg vil ta opp problemet og se om vi kan løse det om dere skjønner. Gir henne en siste sjanse 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #5 Skrevet 13. oktober 2019 Hvor gamle er dere? Anonymkode: 1ea94...81e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2019 #8 Skrevet 13. oktober 2019 Mulig hun er sjenert og usikker.. og ang det med tlf samtaler så er det mange som syntes det er utrolig slitsomt, liksom enklere og mindre energikrevende å skrive meldinger. Jeg kan til tross for en aktiv hverdag ikke ha overskudd til skravling på tlf, uansett hvor godt jeg liker vedkommende. Anonymkode: eba39...fb7 4
Gjest Minesveiper Skrevet 13. oktober 2019 #9 Skrevet 13. oktober 2019 Det at hun ikke tar initiativ, og glemmer avtaler er ikke akkurat gode tegn. Jeg ville spurt hva hun tenker om relasjonen. Er det bare vennskapelig fra hennes side eller er hun noe interessert? Hvis hun ikke er interessert kaster du bare vekk tid og energi på henne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå