Gå til innhold

Kroatia eller Tyrkia 2020?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å reise til Kroatia neste sommer, men noen venner ønsker at vi skal være med til Tyrkia. Vi har vært i Tyrkia før, men ønsker å prøve noe nytt. Hjelp oss å velge 😁😁

Anonymkode: ea092...891

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er klar over at halve Norge reiser til Kroatia om sommeren? Og at strendene er ganske dårlige, du må ha badesko. I tillegg ligger man som sild i tønne. Jeg er generelt skeptisk til Jugoslavia pga de driver så mye med menneskehandel der, så jeg drar ikke dit. Slovenia kunne jeg derimot tenkt meg, det virker litt mer sivilisert og ikke så "turistete".

Jeg skal selv til Kemer i 2020, ikke vært der før men skal på treningsreise. Har hørt mye bra om det. Hvor i Tyrkia er det dere har tenkt å reise?

Anonymkode: 7f152...557

• Liker 1
Skrevet

Kroatia

Reiser ikke til Tyrkia så lenge Erdogan har makten

Anonymkode: 405db...2b2

• Liker 15
Skrevet

Vi bør Boikotte Tyrkia.

• Liker 15
Skrevet

Dere som boikotter Tyrkia, hvor reiser dere? 

Mange boikotter Spania pga tyrefekting. Italia pga flyktningekrisen. Osv.

Hvilke land er det ingen grunn til å boikotte???,

Anonymkode: aa0d2...f2c

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hverken Spania eller Italia fortjener Boikott. Tyrkia ligner på et fascistisk diktatur.

Endret av Kågebruker
Et
  • Liker 10
Skrevet

Det Tyrkia driver med nå er skammelig.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Reiser til Portugal og Hellas. Tyrkia er uaktuelt med dagens politiske styre.

Anonymkode: 6a7af...a21

• Liker 5
Skrevet

Med dagens politiske situasjon så hadde jeg valgt Kroatia hvis valget sto mellom de to landene.

Men ta en kikk på Albania og.  Veldig bra land med fine strender og hyggelige folk og veldig billig. 

Kom akkurat hjem derfra nå etter en uke og det er et land jeg gjerne besøker igjen.

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at halve Norge reiser til Kroatia om sommeren? Og at strendene er ganske dårlige, du må ha badesko. I tillegg ligger man som sild i tønne. Jeg er generelt skeptisk til Jugoslavia pga de driver så mye med menneskehandel der, så jeg drar ikke dit. Slovenia kunne jeg derimot tenkt meg, det virker litt mer sivilisert og ikke så "turistete".

Jeg skal selv til Kemer i 2020, ikke vært der før men skal på treningsreise. Har hørt mye bra om det. Hvor i Tyrkia er det dere har tenkt å reise?

Ja, men der vi i så fall skal til Tyrkia, er en hel haug av feriegjestene fra der vi bor, venner, naboer osv..... Det er en gjeng på over 40-50 stykk hvertfall som møtes der hvert år... 

Strendene vet jeg om, men er noen plasser med fine strender. De fleste jeg har snakket med, elsker Kroatia, så vi får se.

Skrevet

Kroatia uten tvil.

Anonymkode: 1248b...f29

Skrevet

Tyrkia er i krig. Helt uaktuelt å reise dit.

• Liker 2
Skrevet

For noen uker siden ville jeg anbefalt Tyrkia, uten tvil, men nå er det helt uaktuelt. Den situasjonen Erdogan nå skaper i et land som endelig var begynt å komme tilbake, er helt tragisk. 
Jeg støtter som regel ikke boikott, da jeg vet dette som regel går mest utover lokalbefolkningen som er avhengig av turister for å overleve. Men denne gang vil jeg faktisk støtte en advarsel mot å reise til Tyrkia da situasjonen kan eskalere fortere enn man aner. 

• Liker 4
Skrevet

Ville holdt meg unna Tyrkia. Var i Kroatia nylig, der er det stappfullt av folk langs kysten, og trangt å komme fram (med bil). I tillegg til at man føler på skam over å se Dubrovnik, som er overlesset av turister.

Var i Portugal nylig, på sørkysten. Anbefaler det! Vakkert, varmt, fantastisk god mat.

Anonymkode: d2172...96a

Skrevet
På 13.10.2019 den 12.00, AnonymBruker skrev:

Ja, men der vi i så fall skal til Tyrkia, er en hel haug av feriegjestene fra der vi bor, venner, naboer osv..... Det er en gjeng på over 40-50 stykk hvertfall som møtes der hvert år... 

Strendene vet jeg om, men er noen plasser med fine strender. De fleste jeg har snakket med, elsker Kroatia, så vi får se.

Hva er dette for en gjeng som støtter opp og hjelper finansiere krig? 

Anonymkode: aa02a...612

• Liker 3
Skrevet

Hadde valgt Kroatia av de to, uten tvil! 

Anonymkode: 70797...ee7

Skrevet
På 12.10.2019 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Jugoslavia finnes ikke mer.

Hvis du mener land som tidligere var en del av Jugoslavia, så er jo Slovenia ett av dem...???

Anonymkode: 6b65e...d4f

• Liker 3
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde turt Tyrkia framover. Med alle IS-fangene som frigjøres av krigen deres, regner jeg terrorfaren i den regionen som skyhøy.

Anonymkode: 8cd8f...720

• Liker 1
Skrevet

Hvis folk i det hele tatt vurderer å reise til tyrkia i disse tider,så bekrefter det min min mistanke om at de fleste som reiser dit er like dumme som den erdogan. Nå er det jo en velkjent sak at det aldri har vært de smarteste nordmenn som har feriert i tyrkia, men de som skal dit på ferie nå fremover er i en egen liga 🙂

Anonymkode: 2ef35...517

• Liker 1
Skrevet
På 12.10.2019 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at Tyrkia er i KRIG!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...