AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Dersom man aldri har sett personen tidligere? Anonymkode: 33c36...58c
NewInTown Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Det spørs veldig. Om du har operert nesa di i en landsby der det kosta deg 6.000 norske kroner, og tok 30 minutter, så ja da er det lett å se. Om du fikk et veldig naturlig resultat derimot, kan det være vanskeligere. Hvorfor spør du?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Kommer jo helt an på, men dersom nesen ser veldig kunstig ut og ikke passer til ansiktet så er det jo tydelig Anonymkode: cdb57...2e3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #4 Skrevet 12. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo helt an på, men dersom nesen ser veldig kunstig ut og ikke passer til ansiktet så er det jo tydelig Anonymkode: cdb57...2e3 Jeg skal jo ha en nese som passer til ansiktet, men jeg tenkte mer sånn at man kunne se det på andre måter. F.eks Sophie elise kan man jo se at nesa er operert, men det er kanskje fordi den er opertert sikkert 5 ganger. Anonymkode: 33c36...58c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #5 Skrevet 12. oktober 2019 Det hender at du kan sjå det. Men ikkje alltid. Anonymkode: dcab0...279
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 På de nittitalls-nesene, der alle brukte samme kirurg, er det veldig lett å se. Noe med kunstig rett neserygg og sprikende nesevinger. Typ LaToya Jackson, Michelle Pfeiffer. Anonymkode: 98b2e...5e3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #7 Skrevet 12. oktober 2019 Ingen kan se det på meg. Dette er jeg så sikker på da jeg går på et studium der undersøkelse av nese på medstudenter er standard praksis og man sier og stiller spørsmål om det minste avvik. Ingen har i det hele tatt lagt merke til det lille arret jeg har under nesen. Det synes jo ikke til vanlig, men når man har ekstrem belysning og presser nesen opp klarer jeg å se det og kommer tett opp til er det fortsatt ingen som i det hele tatt har observert det. Utseendemessig blir jeg nå beskrevet som en veldig naturlig jente med klassiske og rene trekk. Av de som vet om det (familie) synes de det ser veldig naturlig ut og kirurgen er veldig fornøyd. De fleste jeg kjenner er imidlertid fra tiden etter operasjonen da jeg tok det tidlig (19 år). Det var en veldig god beslutning som endret livskvaliteten min drastisk. Jeg har ikke tatt noen andre kosmetiske inngrep. Anonymkode: 1eaf7...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #8 Skrevet 12. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen kan se det på meg. Dette er jeg så sikker på da jeg går på et studium der undersøkelse av nese på medstudenter er standard praksis og man sier og stiller spørsmål om det minste avvik. Ingen har i det hele tatt lagt merke til det lille arret jeg har under nesen. Det synes jo ikke til vanlig, men når man har ekstrem belysning og presser nesen opp klarer jeg å se det og kommer tett opp til er det fortsatt ingen som i det hele tatt har observert det. Utseendemessig blir jeg nå beskrevet som en veldig naturlig jente med klassiske og rene trekk. Av de som vet om det (familie) synes de det ser veldig naturlig ut og kirurgen er veldig fornøyd. De fleste jeg kjenner er imidlertid fra tiden etter operasjonen da jeg tok det tidlig (19 år). Det var en veldig god beslutning som endret livskvaliteten min drastisk. Jeg har ikke tatt noen andre kosmetiske inngrep. Anonymkode: 1eaf7...8e3 Men har du da tatt en sånn neseoperasjon der de fjerner den delen som er imellom neseborene eller har du tatt en neseoperasjon uten synlige arr? Anonymkode: 33c36...58c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå