Gå til innhold

Sko om vinteren og hund

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags type sko er best å ha når det er glatt om vinteren og man har hunder som trekker og blir helt ville om det kommer feks. En katt. Da drar dem fort og jeg vil holde meg på beina. Har Store hunder. Brodder, pigger, Bilde? link? 

Anonymkode: e042c...5f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Julie skrev:

Anbefaler å investerere i et par gode piggsko,Icebug har mange gode modeller 

https://www.getinspired.no/icebug-lien-bugrip-f13025-9a?gclid=EAIaIQobChMIo4ueuZuX5QIVlI4YCh1H6giYEAQYAyABEgJmW_D_BwE

Brodder er vel og bra,men løsner etterhvert fra skoen eller festene ryker er min erfaring. 

Ikke de jeg linket til. Piggsko er forferdelig upraktisk. Har man tretrapp må man ut på gårdsplassen for å ta på seg skoene. For ikke å snakke om når man har fått dem på og så finner ut at man har glemt mobilen, hundeposer eller noe annet. Og så kan man ikke bytte sko i forhold til vær/temperatur eller når de ganske enkelt har blitt våte. 

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Leo skrev:

Ikke de jeg linket til. Piggsko er forferdelig upraktisk. Har man tretrapp må man ut på gårdsplassen for å ta på seg skoene. For ikke å snakke om når man har fått dem på og så finner ut at man har glemt mobilen, hundeposer eller noe annet. Og så kan man ikke bytte sko i forhold til vær/temperatur eller når de ganske enkelt har blitt våte. 

For de som har tretrapp så skjønner jeg at piggsko kan være upraktisk. Selv har jeg betongtrapp. Aldri mer brodder,men smaken er som baken. 

• Liker 1
Skrevet

For meg funker brodder best. Piggsko synes jeg er upraktisk da jeg ikke kan ha de på inne, i bilen, på butikken, osv... Særlig siden vi pleier å kjøre til skogen for å gå tur, og jeg gjerne handler på veien. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt Chainsen, Nordic grip og de med spiraler (som man kan bruke på gulv). Spiralbroddene varte i 2 dager. Nordic grip er helt fint hvis man hovedsakelig går på vei. Chainsen er suverene i terreng. Jeg har heller ikke greid å ødelegge dem, men de blir fort sløve hvis man går på asfalt med dem. Skal de vare må de litt av og på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...