Gå til innhold

Hvordan stimulere G-punktet m/ Penis ?


Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

G-punket er ifølge ekspertene eit svampeliggnende område som ligg 2-5 cm innenfor fremre skjedevegg hos kvinner.        Mange kvinner hevder  at  det  mest følsomme område hos  kvinner ligger i ytre del av skjeden, og  nærliggende område i og rundt klirorisen.     Stimulering  av dette område gjir økt nytelse og størst sjanse å oppnå  orgasme hos kvinner ?.    G-punktet kan med fordel  tilfredstilles ved  å endre  vinkelen på langfingeren  til 90 gr. vinkel.      Nå finnes det troleg like mange forskjellige fasonger / utseende  på det kvinnelige kjønnsorganer  som peniser hos menn. 

En en stiv /erigrert penis har ingen  90 gr. ledd,innebygd , og kan i verste fall påføres uhelbredeleg skade dersom den utsettes for knappe  bøyninger.   Undres på hvilke sexstillinger kvinner med fordel kan anbefale , og hvor  de føler gjir fysisk stimulering penis / G-punktet  ?  

  

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min bananpenis er skreddersydd for g-punktet. Som en gave fra gud, via meg, til henne ... 😅👌

Anonymkode: 3b456...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk at penis skal støte opp mot magen hennes. da vil du få kontakt noe som kan være heldig om penisen din naturlig har en liten oppsving. Det er jo ikke alle kvinner som liker å få stilmulert g-punktet like mye som andre områder, så det blir opp til den individuelle kvinnen å mene noe om. 

Stillinger som doggy, liggende doggy, eller å putte en pute under ryggen hennes ved misjonær hjelper deg på veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Min bananpenis er skreddersydd for g-punktet. Som en gave fra gud, via meg, til henne ... 😅👌

Anonymkode: 3b456...69e

Hadde en rett  og fin stuss,   men fekk seg en stygg  "knekk" under forsøk på å treffe dette omtalte G-punktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
2 minutter siden, megda skrev:

tenk at penis skal støte opp mot magen hennes. da vil du få kontakt noe som kan være heldig om penisen din naturlig har en liten oppsving. Det er jo ikke alle kvinner som liker å få stilmulert g-punktet like mye som andre områder, så det blir opp til den individuelle kvinnen å mene noe om. 

Stillinger som doggy, liggende doggy, eller å putte en pute under ryggen hennes ved misjonær hjelper deg på veien. 

Og da kommer ein inn på en rekke tekniske spørsmål  som kan samanlignes med anbefalinger ein får hos ein kiropraktor når ein skal forebygge en vond rygg .         

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym Bruker said:

Og da kommer ein inn på en rekke tekniske spørsmål  som kan samanlignes med anbefalinger ein får hos ein kiropraktor når ein skal forebygge en vond rygg

ja, vi er jo alle forskjellige til en viss grad, så noe som fungerer bra for et individ trenger ikke bety at det vil fungere likt på en annen. Selv om det finnes noen generelle likhetstrekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Stimulering  av dette område gjir økt nytelse og størst sjanse å oppnå  orgasme hos kvinner ?.

For noen. For andre ikke. Jeg kan ikke fordra det.

Man må derfor først finne ut om hun er en av de som liker sånt.

Anonymkode: d8f78...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at jeg treffer veldig godt i misjonæren, og ved ridning. Puter kan som nevnt også være et godt hjelpemiddel når man skal prøve seg frem. Men som du sier, det varierer jo fra kvinne til kvinne også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i denne stillingen, han mer stående. 

Jeg bruker å legge hånden over skam benet og trykke ned litt der benet slutter og magen begynner... Så kan jeg kjenne pikken fra utsiden når jeg støter inn.. 

Det bruker å gjøre susen.. 😁 

Viennese-Oyster-300x254.jpg

Anonymkode: c5721...7dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...