AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Alltid når det er snakk om penger skinner misunnelsen gjennom. Hvorfor ikke unne andre goder de får? Eller har klart å oppnå? Min erfaring er å ikke fortelle andre om penger eller ting jeg har kjøpt. Folk klarer ikke unne andre noe lenger, folk har blitt gribber og misunnelsen lyser lang vei. Vi kjøpte oss ny bil i sommer. Første kommentar fra en kollega var: bryr meg ikke om å bruke penger på bil jeg, fornøyd med den jeg har.. ingen har spurt henne om hennes bil?? jeg hadde ikke snakket med henne om bilen en gang, hun bare hørte det via andre. Kan ikke folk bare si Grattis med ny bil- kult! Må alle på liv og død sammenligne alt med seg selv og forsvare seg? Slik er det med alt.. bare les kommentarfeltene. Alle vil ha, men unner ingen andre å få. Blir flau! Anonymkode: 8caed...2b3 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Er alltid noen misunnelige surpomper der ute. Har et par venninner som ikke gleder seg over meg i det hele tatt, uansett hva. Har derfor gitt F i å fortelle de noe dom helst. Fokuserer heller på de som blir glade på mine vegne. Anonymkode: d56a0...9ec 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Vel, finnes mange syke, de med dårlig helse og mye vondt som har skjedd som helst ikke vil høre om det fine livet ditt, hold det for deg selv! Anonymkode: 8ec5e...aa1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå