AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #1 Skrevet 12. oktober 2019 Katten min har har i løpet av veka begynnt å drikke mye vann, veit at dette kan væra teikn på diabetes og nyreproblemer osv. Derimot oppføre katten min seg heilt vanlig, den er kanskje litt meir avslappa og sover ein del, men føler dette er meir pga været så veit ikkje om dette har nåke å si. Var sjå dyrelegen for 3 månar sidan og da sa han at alt var i orden. Noen som har hatt ein katt som drikker mye? Burde eg likevel oppsøke dyrelegen? Anonymkode: ec140...c22
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #2 Skrevet 12. oktober 2019 Ja, du må ta med katten til dyrlegen. De tar en blodprøve for å sjekke nyrene blant annet, det er ikke standard å gjøre så ikke sikkert dette ble gjort for tre måneder siden hvis det var helsesjekk du var på da. De skjuler alt av symptomer de får veldig godt, de er eksperter på det. Så at den oppfører seg vanlig betyr ikke så mye. Håper det går greit med pus! Anonymkode: 96321...768 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #3 Skrevet 12. oktober 2019 Det var akkurat det min katt begynte med på sen vinter/våren. Tok han med til vetrinæren, de tok blodprøver og viste seg å være starten på nyreproblemer. Byttet fór og nå har verdiene gått veldig mye ned og han kommer nok til å leve i mange år fremover. Veterinæren sa vi fant det ut før det egentlig ble et problem, så viktig å ta dem med så tidlig som mulig 😊 veldig mange katter som lever mange år med nyreproblemer, så er ingen dødsdom nødvendigvis. Lykke til og håper katten din er frisk! Anonymkode: 643f9...7db
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #4 Skrevet 12. oktober 2019 Du må ta med katten til dyrlege ASAP. Om du lar det gå for lenge kan det bli for sent. Anonymkode: 9c1a2...996 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #5 Skrevet 12. oktober 2019 Bløt opp maten og gi våtfor som første tiltak, katter får lett nyreproblemer av tørrfor da de ikke får i seg nok vann. Anonymkode: 610ff...931
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2019 #6 Skrevet 12. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bløt opp maten og gi våtfor som første tiltak, katter får lett nyreproblemer av tørrfor da de ikke får i seg nok vann. Anonymkode: 610ff...931 Har du en link til påstanden? Fant ikke noe selv på google. Anonymkode: 5db0a...327
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå