Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først: jeg stod i baren for å kjøpe drikke. Plutselig kom det en dame bakfra og begynte å klå meg på rumpa. Ca 20 år eldre enn meg. Tenk om det var en motsatt, en "gammel" mann som begynte å klå på en langt yngre dame. Null stress for meg, men sier litt om hva damer slipper unna med. 

Deretter: ca 10 min senere begynte hun å kline med kompisen min, som er ca 6 år eldre enn meg, helt ut av ingenting. Seriøst? Hun var stup full og var i fare for å bli kastet ut, og han er ikke typen som må bes to ganger... Ingen krise for meg, men synes det er interessant at han tok over denne dama, som vil si at han synes det er greit om jeg tar over damer som han føler at han har på kroken.

Hvor vanlig er det egentlig å tenke hoes before bros, når en "bro" tilsynelatende "hadde henne". Ville naturligvis vært kjipere om jeg var mer interessert. Nå tenker jeg bare at han har lagt føringer for hva som er ok. Han var på første ølen, så kan ikke skylde på kong alkohol. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hø? Du avviste henne, eller virket ikke videre interessert. Du kan vel ikke bli perpleks av at hun da går videre til noen andre? Mannfolk :scorpis:

Anonymkode: 52f2c...d42

• Liker 4
Skrevet

Herregud. Hun er ikke "din" bare fordi hun prøvde seg på deg først, når du avviste henne :skratte:

Anonymkode: 17743...c10

• Liker 5
Skrevet

Jeg reagerer mer på at hun bare gikk bort og klådde.. Ikke mer greit at damer gjør slikt, enn menn.. Hilsen dame 

Anonymkode: da8f6...758

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, OnFire skrev:

Først: jeg stod i baren for å kjøpe drikke. Plutselig kom det en dame bakfra og begynte å klå meg på rumpa. Ca 20 år eldre enn meg. Tenk om det var en motsatt, en "gammel" mann som begynte å klå på en langt yngre dame. Null stress for meg, men sier litt om hva damer slipper unna med. 

Deretter: ca 10 min senere begynte hun å kline med kompisen min, som er ca 6 år eldre enn meg, helt ut av ingenting. Seriøst? Hun var stup full og var i fare for å bli kastet ut, og han er ikke typen som må bes to ganger... Ingen krise for meg, men synes det er interessant at han tok over denne dama, som vil si at han synes det er greit om jeg tar over damer som han føler at han har på kroken.

Hvor vanlig er det egentlig å tenke hoes before bros, når en "bro" tilsynelatende "hadde henne". Ville naturligvis vært kjipere om jeg var mer interessert. Nå tenker jeg bare at han har lagt føringer for hva som er ok. Han var på første ølen, så kan ikke skylde på kong alkohol. 

Vil vel si det er en øøøøøørliten forskjell på en stupfull dame som går passgang og kysser/klår på enhver tilstedeværende kar - som du også avviste før hun endte hos kompisen din :ler: kontra at du pratet og prøvde å sjekke opp en dame i 1 time og kompisen din brått surfet inn foran deg og vant hennes gunst.

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hø? Du avviste henne, eller virket ikke videre interessert. Du kan vel ikke bli perpleks av at hun da går videre til noen andre? Mannfolk :scorpis:

Hvor leste du at jeg avviste henne? Fint om du kun forholder deg til det jeg skriver og ikke dikter opp alternative historier. 

Skrevet

Samtlige tror at jeg avviste henne? Haha, tuller dere? 😂

Skrevet
2 minutter siden, OnFire skrev:

Samtlige tror at jeg avviste henne? Haha, tuller dere? 😂

Du virker jo ikke som du var veldig interessert i det du skriver. Du skriver at hun var stupfull, klar til å bli kastet ut, "om jeg var mer interessert" .. osv

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du virker jo ikke som du var veldig interessert i det du skriver. Du skriver at hun var stupfull, klar til å bli kastet ut, "om jeg var mer interessert" .. osv

Nettopp, jeg var ikke veldig interessert, i den forstand at jeg ikke er fly forbanna på ham, men tenker at dette er kjekt å vite til senere. Det er det som er fakta. KG noen ganger... 

Skrevet
5 minutter siden, OnFire skrev:

Hvor leste du at jeg avviste henne? Fint om du kun forholder deg til det jeg skriver og ikke dikter opp alternative historier. 

Det var hun som tok initiativ. Regner jo med at du ikke ga noe særlig respons når hun etterpå går videre til kompisen din.. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var hun som tok initiativ. Regner jo med at du ikke ga noe særlig respons når hun etterpå går videre til kompisen din.. 

Jo, jeg ga positiv respons, riktignok tafset jeg ikke på henne og stakk heller ikke tunga ned i gapet på henne. 

Vet ikke hvorfor dere gidder å endre på hendelsesforløpet, som dere ikke kjenner til, og i tillegg huker av for AB. 

Tror jeg avventer litt og ser om noen svarer på nøyaktig det som står i første innlegget. 

Skrevet

Det at hun begynner å klå synes jeg ikke er greit, men man må jo si fra om at man ikke synes det er ok. Noe du ikke skriver at du gjorde og du skriver at du ikke avviste henne, men hun må jo ha forstått at du ikke var interessert på en eller annen måte. Ergo så ble hun avvist.

Det andre du skriver synes jeg er overdramatisk og merkelig logikk. Det er en viss forskjell på om han flørter med en dame og er interessert i henne, og så kommer du og tar over. Mens i dette tilfellet var ikke du interessert og da er det vel greit om han ønsker å kline eller whatever med henne.

Anonymkode: c0e71...736

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, OnFire skrev:

Jo, jeg ga positiv respons, riktignok tafset jeg ikke på henne og stakk heller ikke tunga ned i gapet på henne. 

Vet ikke hvorfor dere gidder å endre på hendelsesforløpet, som dere ikke kjenner til, og i tillegg huker av for AB. 

Tror jeg avventer litt og ser om noen svarer på nøyaktig det som står i første innlegget. 

Jeg ser ingenting i startinnlegget som sier noe annet enn at du enten direkte eller indirekte avviste henne. Tydeligvis ga du ikke en så positiv respons som du nå skriver. Hvis du var «førstevalget» hennes tviler jeg på at hun hadde gått til kompisen din etterpå dersom du faktisk hadde gitt henne en positiv respons. Jeg forholder meg til det jeg leser i startinnlegget :) 

• Liker 1
Skrevet

Han visste ikke om jeg var interessert eller ikke, og basert på reaksjonen min var det mest naturlig å anta at jeg var interessert. 

Som jeg skriver i en annen tråd nå kommer jeg til å ignorere alle som misbruker AB-funksjonen heretter, hvis noen lurer på hvorfor de ikke får svar. På tide å manne/kvinne seg litt opp om man har tenkt å diskutere noe. 

Skrevet
1 minutt siden, OnFire skrev:

Han visste ikke om jeg var interessert eller ikke, og basert på reaksjonen min var det mest naturlig å anta at jeg var interessert. 

Som jeg skriver i en annen tråd nå kommer jeg til å ignorere alle som misbruker AB-funksjonen heretter, hvis noen lurer på hvorfor de ikke får svar. På tide å manne/kvinne seg litt opp om man har tenkt å diskutere noe. 

Ok :P

Anonymkode: 99606...a0e

Skrevet
3 minutter siden, OnFire skrev:

Om du skal ignorere alle som skriver som anonym så blir det ikke mange å diskutere med. Hva med å forholde deg til hva en person skriver?

Det er lov å være uenig med deg i dette. For min del høres dette helt merkelig ut. Hun var full og sikkert kåt og da var det kanskje den som var mest villig som betydde mest akkurat da. Jeg ville ikke lagt så mye i dette. Folk gjør sånn på byen hele tiden.

• Liker 6
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å diskutere noe med AB som misbruker funksjonen til å skrive negative innlegg.

Hvis det du skriver er for dumt til å publiseres under ditt eget nick, så er det ikke verdt å publisere. 

AB er til sensitive innlegg om private ting, ikke til generelle svar som har null og niks med deg som person å gjøre. Det er stort sett bare TS som har grunn til å poste som AB. 

Skrevet

Nå er det en funksjon som er tilgjengelig på forumet og da kan man enten godta det eller ikke. Folk kommer ikke til å slutte å bruke den.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, OnFire skrev:

Jeg ser ingen grunn til å diskutere noe med AB som misbruker funksjonen til å skrive negative innlegg.

Hvis det du skriver er for dumt til å publiseres under ditt eget nick, så er det ikke verdt å publisere. 

AB er til sensitive innlegg om private ting, ikke til generelle svar som har null og niks med deg som person å gjøre. Det er stort sett bare TS som har grunn til å poste som AB. 

Jeg bruker AB-funksjonen fordi jeg har opplevd at noen har begynt å gå etter meg for det jeg har skrevet i tidligere tråder.

Så da kan man jo begynne å lure på hvorfor det er så innmari viktig for deg at man publiserer under eget nick, hvis det har null og niks med person å gjøre. Du får ikke noe mer informasjon om personen selv om han/hun poster med nick, bortsett fra hvilke innlegg brukeren har postet tidligere og muligens personens kjønn. 

Så da tenker jeg: hva skal du egentlig med denne informasjonen uansett? 

• Liker 1
Skrevet

...du var intressert? Vel, du skulle vist det LITT tydeligere, sansynligvis var det bare hjernen din som tenkte det, men kroppsråket viste noe annet. Så kvinnen tenkte vel "fuck it...jeg får finne noen andre da"

Nei, det er ikke ok at hun kom å klådde, men du skulle sagt ifra om det da, ikke komme skrive et idiotisk eksempel om det hadde vært en mann som klådde på ei dame så...
Damene sier ivertfall ifra når et mannfolk klår og de ikke liker det. Ikke klag viss du ikke har guts å si ifra ei gang...

Anonymkode: 16368...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...