Gå til innhold

Damer om sex og ONS - ulogisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har erfart flere kvinner som uttaler seg ulogisk om sine seksuelle erfaringer. La meg ta et eksempel.

Hun fortalte om en periode med mange ONS. Jeg spurte hva som var vitsen med en ny mann annenhver helg. Hun svarte: Jeg har jo seksuelle behov. Hun fortalte ved en annen anledning at hun aldri fikk orgasme ved ONS

Litt senere leste vi en avisartikkel der en undersøkelse hevdet at mange kvinner hadde utbytte av sex selv om de ikke fikk orgasme. Hun sa da: Da vet de ikke hva de snakker om. Helt meningsløst å ha sex uten orgasme.

Og jeg vet at konfronterer man en kvinne med hva de har sagt som ikke harmonerer, blir det bare bråk. Derfor holder jeg kjeft og undres.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror d ofte handler om behovet for nærhet ikke nødvendigvis sex. ONS er seksuelt ikke mye å rope hurra for. Har heller aldri fått orgasme med ONS. Men det er drn kjappe veien til litt nærhet ... byttehandel. Ingen mann vil bare gi nærhet så de må nesten få sex tilbake da. Og når d ikke er noen som vil ha noe forhold så da er d eneste vei for å få dekket behovet for nærhet for min del.

dame 50

Anonymkode: 3acec...b2e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror d ofte handler om behovet for nærhet ikke nødvendigvis sex. ONS er seksuelt ikke mye å rope hurra for. Har heller aldri fått orgasme med ONS. Men det er drn kjappe veien til litt nærhet ... byttehandel. Ingen mann vil bare gi nærhet så de må nesten få sex tilbake da. Og når d ikke er noen som vil ha noe forhold så da er d eneste vei for å få dekket behovet for nærhet for min del.

dame 50

Anonymkode: 3acec...b2e

Helt enig. Nærhet. 

Anonymkode: 999f8...96e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hun fortalte om en periode med mange ONS. Jeg spurte hva som var vitsen med en ny mann annenhver helg. Hun svarte: Jeg har jo seksuelle behov."

Da du spurte "hva som var vitsen med en ny mann annenhver helg" følte hun seg nok litt angrepet, og måtte forsvare seg. De fleste kvinner er ikke veldig stolte av ONSene de har hatt. Så hun sa "jeg har jo seksuelle behov" (noe menn kan forstå). Hun mente: "jeg hadde behov for intimitet og bekreftelse".

 

Anonymkode: 5974d...179

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har erfart flere kvinner som uttaler seg ulogisk om sine seksuelle erfaringer. La meg ta et eksempel.

Hun fortalte om en periode med mange ONS. Jeg spurte hva som var vitsen med en ny mann annenhver helg. Hun svarte: Jeg har jo seksuelle behov. Hun fortalte ved en annen anledning at hun aldri fikk orgasme ved ONS

Litt senere leste vi en avisartikkel der en undersøkelse hevdet at mange kvinner hadde utbytte av sex selv om de ikke fikk orgasme. Hun sa da: Da vet de ikke hva de snakker om. Helt meningsløst å ha sex uten orgasme.

Og jeg vet at konfronterer man en kvinne med hva de har sagt som ikke harmonerer, blir det bare bråk. Derfor holder jeg kjeft og undres.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

 

:ler: Amen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har erfart flere kvinner som uttaler seg ulogisk om sine seksuelle erfaringer. La meg ta et eksempel.

Hun fortalte om en periode med mange ONS. Jeg spurte hva som var vitsen med en ny mann annenhver helg. Hun svarte: Jeg har jo seksuelle behov. Hun fortalte ved en annen anledning at hun aldri fikk orgasme ved ONS

Litt senere leste vi en avisartikkel der en undersøkelse hevdet at mange kvinner hadde utbytte av sex selv om de ikke fikk orgasme. Hun sa da: Da vet de ikke hva de snakker om. Helt meningsløst å ha sex uten orgasme.

Og jeg vet at konfronterer man en kvinne med hva de har sagt som ikke harmonerer, blir det bare bråk. Derfor holder jeg kjeft og undres.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

Svaret her er enkelt: Kvinner vet ikke alltid på forhånd om de får orgasme eller ikke, og det er mange faktorer som spiller inn. Så det er først etter sexen hvor hun ikke fikk orgasme at hun da vet at sexen var meningsløs. Skal hun da liksom la vær å ha sex med en mann og prøve få orgasme? Bare fordi hun ikke fikk der sist? Det blir litt som å si at Ingebrigtsen-brødrene ikke kan løpe VM neste gang fordi de ikke vant i å.

Anonymkode: 569da...a58

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svaret her er enkelt: Kvinner vet ikke alltid på forhånd om de får orgasme eller ikke, og det er mange faktorer som spiller inn. Så det er først etter sexen hvor hun ikke fikk orgasme at hun da vet at sexen var meningsløs. Skal hun da liksom la vær å ha sex med en mann og prøve få orgasme? Bare fordi hun ikke fikk der sist? Det blir litt som å si at Ingebrigtsen-brødrene ikke kan løpe VM neste gang fordi de ikke vant i å.

Anonymkode: 569da...a58

Vel, som mann skjønner jeg slik logikk. Man vet ikke på forhånd! Jeg kan også forstå at man håper på orgasme etter en, to, tre kanskje et par titalls menn, men når antallet blir veldig stort, bortfaller all logikk.

Selv en hund endrer adferd etter hvert hvis belønningen ikke er til stede.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres over at mange menn feier over alt med pupper og vagina, men når de roer seg ned og vil ha et seriøst forhold, skal de i hvertfall ikke ha ei dame som har hatt et utsvevende sexliv (mange ons)
Mannelogikken er ikke så mye bedre enn damelogikken.

Anonymkode: 82e55...6a7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har erfart flere kvinner som uttaler seg ulogisk om sine seksuelle erfaringer. La meg ta et eksempel.

Hun fortalte om en periode med mange ONS. Jeg spurte hva som var vitsen med en ny mann annenhver helg. Hun svarte: Jeg har jo seksuelle behov. Hun fortalte ved en annen anledning at hun aldri fikk orgasme ved ONS

Litt senere leste vi en avisartikkel der en undersøkelse hevdet at mange kvinner hadde utbytte av sex selv om de ikke fikk orgasme. Hun sa da: Da vet de ikke hva de snakker om. Helt meningsløst å ha sex uten orgasme.

Og jeg vet at konfronterer man en kvinne med hva de har sagt som ikke harmonerer, blir det bare bråk. Derfor holder jeg kjeft og undres.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

Flere kvinner sier du først. Etterpå sier du hun akkurat som dette gjelder bare en kvinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Flere kvinner sier du først. Etterpå sier du hun akkurat som dette gjelder bare en kvinne. 

Nei, jeg skriver klart at denne kvinnen bare er et eksempel.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg skriver klart at denne kvinnen bare er et eksempel.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

Men hvor mange flere kvinner gjelder dette da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men hvor mange flere kvinner gjelder dette da? 

2,7. Nesten tre, altså... i stedet for å innse at du stiller dumme spørsmål om HI, fortsetter du med fordummende spørsmål. Jeg har et inntrykk! Jeg ser en tendens til at damer forteller historier som ikke er forenelig med sunn fornuft. Ikke alle, selvfølgelig! Det er dette vi diskuterer.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig selvmotsigende. Og om det siste avsnittet ditt, så kan det samme sies om menn. Så jeg skjønner godt at du ikke gidder å lage bråk, men likevel er frustrert over situasjonen. 

Jeg kan bare svare for meg selv. Når jeg har sex, er ikke det viktigste for meg å oppnå orgasme. Jeg har sex fordi jeg elsker intimiteten med en mann jeg er tiltrukket av. Likevel erfarer jeg at de fleste menn er opptatt av å fokusere på kvinnens orgasme.

Jeg tror hun du snakker om i innlegget ditt er litt kjepphøy når hun sier at sex er ingenting uten orgasme. Høres ut som hun vil leve opp til et forestilt ideal.

Anonymkode: 47756...9db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange damer som ligger mye rundt med masse forskjellige folk, har ofte behov for bekreftelse. Det er ofte pga lav selvtillit. Det gjelder ikke alle, men ganske mange. Og det er jo egentlig ikke noen nyhet. 

Anonymkode: 47020...881

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke ta en kvinnes mening og gjøre om til flere sin? For meg er det ikke viktig med orgasme for å ha god sex. Spenningen og nytelsen er mer enn nok for meg, og jeg storkoste meg i mine yngre dager til jeg fant en jeg absolutt ikke ville bytte ut. 

Anonymkode: 5126e...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Hun sa da: Da vet de ikke hva de snakker om. Helt meningsløst å ha sex uten orgasme

Finn deg ei dame som kommer lett, så slipper du at sexlivet ditt blir en jobb

Anonymkode: 5d0ae...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har erfart flere kvinner som uttaler seg ulogisk om sine seksuelle erfaringer. La meg ta et eksempel.

Hun fortalte om en periode med mange ONS. Jeg spurte hva som var vitsen med en ny mann annenhver helg. Hun svarte: Jeg har jo seksuelle behov. Hun fortalte ved en annen anledning at hun aldri fikk orgasme ved ONS

Litt senere leste vi en avisartikkel der en undersøkelse hevdet at mange kvinner hadde utbytte av sex selv om de ikke fikk orgasme. Hun sa da: Da vet de ikke hva de snakker om. Helt meningsløst å ha sex uten orgasme.

Og jeg vet at konfronterer man en kvinne med hva de har sagt som ikke harmonerer, blir det bare bråk. Derfor holder jeg kjeft og undres.

Anonymkode: 2c3b0...0a2

Nei, det er ikke ‘ulogisk’, bare fordi du ikke klarer å fange opp meningsinnholdet.

Mest sannsynlig var det fordi hun ikke fikk det hun ønsket, ut av disse mennene, at hun sluttet med ONS. Man utvikler også preferanser gjennom livet.

Mitt tips er at du slutter å betrakte dette så autistisk, og heller lar henne fortelle åpent  om ting. Ellers kan du faktisk regne med at detaljoppheng og krav om å formulere seg logisk, i seg selv blir et problem, som gjør at hun går lei. 

Menn er forøvrig ofte like lite konsekvent i sine uttalelser om preferanser, som hva kvinner er, og blir like lei av mas, som hva kvinner blir.

Anonymkode: ae0cc...852

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...